Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

DutchSpace

>>Donateur 2019<<
  • Aantal items

    428
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    16

DutchSpace won de laatste dag op 17 maart

DutchSpace had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

51 Uitstekend

Over DutchSpace

  • Titel
    2.2 member
  • Verjaardag 05-10-1979

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z3 Coupe 2.8 AUT & E46 328i Touring
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Delft

Recente bezoekers van dit profiel

1108 profielweergaven
  1. zou het niet gewoon een beginnend scheurtje in de rubber balg tussen LMM en gasklephuis kunnen zijn......? Heb je dat ding al eens los gehad en goed gezocht naar scheurtjes? Je kan deze melding ook krijgen als je je tank (bijna) leeg hebt gereden (ask me how I know....)
  2. en die heb ik met ADS kabel dus en een werkend DIS via VM draaiend op XP 🙂 (hoe ik dat ooit aan de praat gekregen heb......????. was een K-klus in elk geval). Heb zelfs onlangs een navi unit kunnen coderen in de E46 !
  3. zo..... oud topic maar voor mij wel relevant nu. Heb onlangs de zelfdimmer van onze oude familyride in de Z coupe gehangen*. Die had nog een ouderwetse zonder enige bekabeling of ongrendeling/afstandsbediening. De binnenverlichtingbedrading heeft alleen aarde, permanent "30" 12 volt en 1 draad van de GM module die het licht laat dimmen. Daar moet dus een geschakelde "15" 12 volt draad EN achteruitrij-plus naartoe. (*het kan en doet niks af aan de orginal-feel van de auto dus is het gaaf en MOET het) Suggesties waar ik die 2 extra draden het best (en gemakkelijkst) kan aftappen?
  4. true, maar dan nog moet de versie van Inpa niet te nieuw zijn.
  5. jij hebt denk ik een MS41.0 ECU met een OBD1 (ronde pacman) stekker nietwaar? (2.8 van 97) en daar gebruik je een verloopstekker voor? If so, dan is het niet vanzelfsprekend dat de handleiding helpt want die is (dacht ik) gericht op gebruik in OBD2 auto's (de 2.0, 2.2, 3.0 TU motoren). Sowieso ga je dan ook geen toegang krijgen tot de ABS en (als je die hebt) de BC met een normale USB inpa kabel. Voor toegang tot alle modules heb je een ADS kabel nodig (komennog invoerrechten bovenop van 20-30 piek). Als je dat zou willen heb je ook nog de uitdaging dat de INPA versie te modern kan zijn. ADS ondersteuning is op een gegeven moment opgeheven. Zal thuis eens kijken wat ik werkend had gekregen.
  6. Wat is dat geniaal!!!! https://www.e30.de/content227.php (ik was al trots dat ik die knoppen in mijn stuur werkend kreeg op de radio en cruise control.....)
  7. ik kaap mijn topic weer even terug :-) Gisteren APK bij de Ruud-Ruton Sprookjesbos combi. Op elk van beide voorwielen ongeveer 4600N Remkracht. Dat schijnt nogal veel te zijn dus helemaal happy. Kreeg ook de "seal of approval" op de montage van de beste man. Ook was het verschil tussen links en rechts maar iets van 50N. Wellicht leuk idee om APK remkracht scores te gaan vermelden in dit topic? Ben erg benieuwd hoe dit vergelijkt met andere autos hier.
  8. ik denk dat meer mensen graag zouden willen weten hoe dat afloopt. Hou je ons op de hoogte? (ik peuter ze alvast van mijn donor-328 af....)
  9. wat pas een leuke doordenker is; Voor introductie van ZF bak in BMW model aan de onderhandelingstafel (ik weet toevallig dat die onderhandelingen wel eens gebeurde eind September in die tentjes met lederhosen...) ZF: deze bak gaat eeuwig mee, het is de beste BMW; die nemen we! Na introductie: ZF: nou... eigenlijk moet er wel een beurtje om de 150Kkm... BMW; Grossartig! "Vie doont kerr abaut sekkunt-hent baiers"
  10. zoals je het nu verteld is het eenvoudig. Die klachten zijn teken genoeg dat je "aan de bak moet" 😆 Als jij er nog zorgenvrij langer door mee wilt rijden, optie 2! Dat zijn de centen dan wel waard.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden