Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

rdeknegt

Member
  • Aantal items

    840
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

rdeknegt won de laatste dag op 1 december 2012

rdeknegt had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

6 Gemiddeld

Over rdeknegt

  • Titel
    2.8 member
  • Verjaardag 27-02-1950

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Nissan 350Z Roadster Premium Pack Navigation ; Opel Mokka Innovation 1.4 turbo 4x4
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    53506 Lind-Plittersdorf (Eifel)
  • Interesse(s)
    Auto's, fotograferen, computers, techniek

Contact Informatie

Recente bezoekers van dit profiel

1062 profielweergaven
  1. Warme motor, Vapour Lock? Luchtbellen in benzine leiding, dacht dat dit met injectie niet voorkwam. Bekend probleem met carburatie motor, nog nooit meegemaakt met injectie motoren. Enige keer dat ik een probleem had was midden 80er jaren met een van de eerste injectie citroen BXen. Bleek een lekkende injecteur te zijn.
  2. Dit werkt perfect, heb dit vroeger in diverse franse auto's gedaan (na een tip van de Garage) en nooit mechanische Problemen gehad, alleen de stoel wilde wel eens zwaarder gaan lopen in de rails. PS Sorry voor de hoofdletters, dat is mijn duitse spellingcontrole
  3. Idem, radio diverse malen los gehad, zenders blijven in geheugen. Wat ik bedoel, onder de motorkap zitten accu aansluitingen, dus eenvoudig hierop aansluiten met van die knijp klemmen, hoeft er niets losgekoppeld te worden. Heeft bij mij 5 jaar gefunctioneerd en werkt bij mijn 350z ook zo, dan wel is waar direkt op de accu polen.
  4. Had hem onder de motorkap op de plus aansluiting (onder het plastic kapje tegen schutboard) aangesloten, de min op de min aansluiting naast schokbreker. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
  5. neem aan dat je op de bestemming de zooi er weer uithaalt. :lachen:
  6. Had indertijd Z4 2e Hands met jaar BMW garantie gekocht. Na ongeveer 6 maanden klagen bij de dealer precies voor aflopen garantie onder garantie vervangen. (waarom kan ik geen nieuwe regel beginnen ) Daar voordien ik al klachten had met het alarm en na veel vijven en zessen (eerst door dealer de accu vervangen) werd de Interieur sensor vervangen, alles bij elkaar heeft de z voor deze klussen bij elkaar ruim een week bij de dealer gestaan, dus heeft Meer gekost dan de garantie premie opgeleverd heeft. Sticky Steering wordt door de dealer ontkend, men heeft hier zg nooit van gehoord. Dit gebeurt hier ook in Duitsland, Auto Bild heeft hier 2 jaar geleden een artikel aan gewijdt. Edit 7.4. spelling vouten gecorrigeerd.begin nederlands te verleren
  7. Alles, Alarm stond er op en dan functioneert geen enkele optie Meer. Dak was nog open Maar deuren waren op geen enkele manier te openen.
  8. Lijkt mij niet best voor de accu, om die helemaal te ontladen.
  9. Alles blijft op slot. Deed jaren geleden de z4 op slot, met kofferklep open. Gooide mijn jas er in en deed klep dicht. Toen kwam ik er achter dat mijn sleutels nog in mijn jas zaten. (Wordt het toch nog een beetje grappig, hr Kroket) Dak was open maar met geen mogelijkheid kon ik een deur, de koffer etc openen. En dit gebeurde in the middle of nowhere in Ierland. Toen herinnerde ik mij de plastic sleutel in mijn portemonee (dit was trouwens de laatste keer dat ik die gezien heb) En kon hiermee de deur openen en de achterbak openen.
  10. stoppen met roken en 1 seconde lijm :lachen:
  11. Denk ik ook, lijkt een beetje op een wax coat, zon engelse regenjas. Zal wel eens aan de locale dealer in Adenau vragen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden