Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

navigator

Member
  • Aantal items

    2215
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

navigator won de laatste dag op 30 augustus 2013

navigator had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

8 Gemiddeld

Over navigator

  • Titel
    The Belgian Connection

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z3 coupe 2.8
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Hasselt

Contact Informatie

Recente bezoekers van dit profiel

1684 profielweergaven
  1. Veel forumgebruikers waarderen je inzet, mijn ervaring leerde me dat het pittig Kurvenfahren niet voor iedereen een topprioriteit is. En het open rijden zou rond die periode wel eens kunnen tegenvallen aan Moezel en Eifel.. Ik kan je wel bevestigen dat de afdaling bij Piesport een aanrader is, maar je kan aan de Moezel contstant leuke wegen vinden door het dal uit en weer in te rijden. Enne, het is HerbstfaHrt en DIE 1000 Kurven
  2. Original Limboquote : TF staat voor Touren Führer Gruppen Führer hadden we effe overwogen, maar had een wat beladen klank
  3. Limborit was idd rond de 240km. Mocht je nog tijd over hebben, kan je voorbij Trier richting Saarburg rijden (leuk stadje) of je kan altijd aan de Moesel leuke wegen vinden. Als je bv. in Piesport van de Moesel omhoog uit het dal rijdt, zijn er nog leuke Kurven...
  4. moedige beslissing ;) Hopelijk krijgen jullie snel een betere dag te pakken ...
  5. Hi Psychotronik, Ga hier verder niks meer "aanzwengelen", wil hier gewoon effe dit aan toevoegen : Ik ben op beide fora actief en weet dat er op Bimmerboard heelwat technische kennis van BMW's aanwezig is, waar we hier alleen kunnen van dromen. Heelwat mensen ginds zijn gewoon echte BMW liefhebbers, gelijk velen hier. Ook hun meetings worden steeds met veel zorg voorbereid, net om te vermijden dat het drift- annex sprintmeetings worden. Succes ermee !
  6. Ik wil toch nog effe verduidelijken dat de Limborit vanaf zijn eerste editie maar onder 1 noemer doorging : Freude am Fahren moest er zijn. Vandaar dat we steeds zoeken naar wegen waar je : 1. mooie bochten en niveauverschillen vind 2. van de omgeving kan genieten tijdens het rijden 3. dit ook kan doen zonder veel oponthoud zoals, doorkruisen van steden en dorpen, andere verkeersdeelnemers. Daar kwam dan bij dat er uit verschillende hoeken gevraagd werd naar wegen die tijdens een rally in die regio gebruikt werden. Dat je dan over slechtere wegen moet dan bv. in Duitsland, is nogal logisch lijkt me. Als ik wil, laat ik je een rit rijden in Belgie, waar je geen enkele put tegenkomt. Maar dat was, is en zal nooit het uitgangspunt zijn van een Limborit. Ik stoor me niet aan je commentaren, maar ik vind ze wel gekleurd, omdat ik bij je foto's ook ééntje zag waarbij ik dacht : Wat moet dit betekenen ? Teveel stilgestaan ? Te weinig ronde punten in België ? Ik bedoel maar : je zorgt er zelf voor dat men bepaalde gedachten krijgt bij hetgeen je post.
  7. 's morgens onderweg richting Aken, alvast een hoop getunede Kevers gespot richting Francorchamps. (voornamelijk GT3 RS en Turbo's, de goedkoopste modellekes dus ) 's namiddags een hoop koeien gespot, in begeleiding van 2 dwazen in overall En dan nog de enige Belgo-Limbo's gespot in Stavelot Dat was het kwa fotomateriaal, we hadden het te druk met genieten van de dag. Aan iedereen nog een dikke merci voor de leuke, enthousiaste reakties op deze superdag. Afspraak volgend jaar dus ?!
  8. Toch wel, maar die wegen worden iedere zomer weer kapotgereden door jouw landgenoten met sleurhutten
  9. Je moet eens op een zaterdagavond proberen een plek vrij te houden voor een 70-tal mensen, waarvan je op voorhand niet weet of ze meteen doorrijden of niet. En om daar na zo'n lange dag nog een uitgebreid tafelmoment van te maken, denk ik ook niet dat we met velen zullen zijn. Vorig jaar stonden binnen in het Kartcentrum een aantal tafels gedekt voor de gehele groep. Hoeveel van de deelnemers van vorig jaar hadden dit gezien ? Daarom had ik de mensen van de kartbaan dit jaar gezegd dat ieder vrij was om op eigen initiatief iets te eten of te drinken.
  10. :rambo:--> QUOTE(Jan B @ 21 May 2011, 21:28) ←Prachtige dag gehad met dank aan de perfekte organisatie en onze grupenfurer Frank,tot een volgende keer,Jan en Brigitte. Was ook de bedoeling dat iedereen hieraan kon meedoen en van genieten. (allez, die ingeschreven raakte toch... ) Verder ben ik tevreden dat iedereen heelhuids (snel of minder snel) terug thuis raakte. Voor volgend jaar zoek ik waarschijnlijk weer een andere route door de Ardennen, met misschien minder putten in het wegdek, minder koeien erop en wellicht meer bochten, want het moet spannend blijven B)
  11. Same here B) Dadelijk gaat men van ons nog denken dat we de Limborit niet ernstig voorbereiden
  12. Als frequent Aken shopper (cfr. begeleider ) weet ik dat je achter het Rathaus en in de buurt van de Dom menig restaurant kan vinden. Hangt natuurlijk van de grootte van de groep en "goesting" af wat jullie willen. Deze link helpt misschien : http://www.reizen123.nl/duitsland/steden/aken/restaurants/
  13. Post 344 heb ik dit al vermeld. Normaal is dit een circuit evenement, dus denk niet dat ze ook in Stavelot te vinden zijn...
  14. Dienstmededeling : Vandaag de laatste schikkingen gedaan ivm de koffiestop (annex taart) in de Abdij van Stavelot. Wij kunnen, zoals vorig jaar, de Z's op de binnenkoer parkeren en er wordt een apparte ruimte voor ons voorzien. De museumdirectie heeft me gevraagd om jullie te verwittigen dat er geen vrije toegang is tot de expositieruimtes. Wie wil, kan aan de ingang een ticket kopen om dit alsnog te doen. Ik (en zij blijkbaar ook) weet dat er vorig jaar een aantal deelnemers even door het museum van het circuit van Francorchamps liepen op de benedenverdieping. Denk eraan dat we deze locatie misschien nog gaan nodig hebben in de toekomst, dus jullie zijn bij deze verwittigd.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden