Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

GuidoK

>>Donateur 2019<<
  • Aantal bijdragen

    6174
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    198

Waardering in de gemeenschap

651 Uitstekend

Over GuidoK

  • Rang
    Forum Sheldon
  • Verjaardag 20-02-1974

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z4 3.0i ESS supercharged TS2+
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Drenthe
  • Interesse(s)
    Mercs en Porkers vernederen bij het stoplicht...

Recente profielbezoeken

3898 profielweergaven
  1. GuidoK

    INSCHRIJFTOPIC Limborit XI - zondag 02 Juni 2019

    Ik ook graag 1x all in
  2. GuidoK

    De officieele nederlandse prijslijst

    Nee, je moet kijken op mobile. Het vergelijk gaat tussen een standaard, basis boxster en een z4 in de hoogste uitrusting, in dit geval dus de z4 35is. Dàt is het vergelijk wat ik ook maakte: " Een beetje aangeklede basis Boxster kost evenveel.", refererende aan die aanbieding van Keram, wat een m40i is, de opvolger van de e89 35is. En als je dan op mobile kijkt, voor het jaartal 2010, wat ik zei, kan je zien dat een z4 35is ongeveer begint bij ongeveer 26 mille https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&amp;isSearchRequest=true&amp;makeModelVariant1.makeId=3500&amp;makeModelVariant1.modelId=52&amp;maxFirstRegistrationDate=2010&amp;maxPowerAsArray=PS&amp;minFirstRegistrationDate=2010&amp;minPowerAsArray=320&amp;minPowerAsArray=PS&amp;scopeId=C&amp;sfmr=false En dat ze eigenlijk allemaal tussen 26 en 30 mille zitten waarbij de meeste tussen de 70 en 100k gelopen hebben En een boxster, óók van 2010, begint bij een ruime 26 mille, en daar zijn er ook legio tussen 27 en 30 mille te krijgen met vergelijkbare km standen. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&amp;isSearchRequest=true&amp;makeModelVariant1.makeId=20100&amp;makeModelVariant1.modelId=16&amp;maxFirstRegistrationDate=2010&amp;maxPowerAsArray=PS&amp;minFirstRegistrationDate=2010&amp;minPowerAsArray=PS&amp;scopeId=C&amp;sfmr=false Dàt zijn de feiten. Dus géén jaren ouder, of véél meer gereden. De merkwaardige redenaties liggen niet aan mijn kant....tenzij aanbod en prijzen vergelijken op mobile.de een rare redenatie is. De nieuw z4 is wel een stuk groter dan de e89. Vooral breedte. Dat kost natuurlijk weer gewicht (waarschijnlijk tezamen met nieuwe extra snuisterijen en foefjes)
  3. GuidoK

    De officieele nederlandse prijslijst

    Valt wel mee hoor. Als ik op autoweek kijk kostte een 35is in 2015 netto catalogusprijs €50695,- De g29 m40i heeft een netto catalogusprijs van € 50900,-. Scheelt dus maar 205 euro. (ik kijk dus even niet naar de first edition uitvoering, dat is een extra optiepakket) Ik zou 'm gewoon kopen Marco.... doet maar 1x pijn Dat hangt helemaal van het jaar en uitvoering af. Vergelijk op mobile maar eens boxsters (in z'n algemeen, dus geen boxster S) die in 2010 zijn toegelaten tov e89 35is die in 2010 zijn toegelaten. Die prijzen zijn vergelijkbaar.
  4. GuidoK

    De officieele nederlandse prijslijst

    Een beetje aangeklede basis Boxster kost evenveel. Voor niks gaat de zon op
  5. GuidoK

    Temperatuur probleem Z4 E85 2003

    Als het een non-m is en hij standaard is, dan is het geen olietemperatuurmeter maar een koelwatertemperatuurmeter. Maar ik weet niet wat hij er allemaal ingebouwd heeft en waar hij naar zit te kijken natuurlijk.
  6. GuidoK

    Z4M gekocht - Europese keuring

    ULF is inderdaad de BMW term voor de telefoniemodule. Het betekend Universal Lade- und Freisprecheinrichtung Die plek is grappig omdat er heel veel mensen/bedrijven zijn die dus de herlocatie van de pomp doen, maar ik heb 'm nog nooit daar net boven de ULF gezien. Ze worden allemaal in dat hoekje gezet in de kofferruimte zelf (al dan niet met een stukje tapijt ervoor). Dit is best netjes, maar ook meer werk (ik zag ook dat het dak eraf gehaald was, normaal wordt dat bij voorkeur natuurlijk niet gedaan, maar hierdoor kon je er wellicht beter bij?)
  7. GuidoK

    Z4M gekocht - Europese keuring

    Grappig dat je 'm boven de ulf plaatst. Het verbaast me dat daar ruimte voor is. Wel een mooie plek. Het werkt misschien niet voor mensen die ook de tv module hebben; die zit daar denk ik naast.
  8. GuidoK

    Temperatuur probleem Z4 E85 2003

    4mm verschil op mijn tobo
  9. GuidoK

    INPA aan de praat krijgen

    Volgens mij heeft dat niet zoveel met INPA te maken. Het is namelijk ediabas die met de interface communiceert en niet inpa. En in de laatste ediabasversie staat ads nog steeds in de ini file vermeld. Betreffende inpa moet je de juiste config data hebben, en hooguit de ini file aanpassen dat e36 data aangesproken wordt. Er zijn immers maar 8 slots beschikbaar om modellen weer te geven. Maar in de laatste versie van inpa is de config data voor e36 volgens mij nog gewoon aanwezig. Edit: in de laatste versie kan je ook bij e36 komen via ->older models. Maar als je wilt zou je die dus ook kunnen programmeren onder 1 van de functietoetsen...
  10. GuidoK

    INPA aan de praat krijgen

    In ediabas.ini kan je ook aangeven dat je een ads interface gebruikt ipv obd. In die ini file staan alle opmerkingen daarvoor. Die interface die hij heeft is iig obd2/eobd.
  11. GuidoK

    Nieuwjaarsreceptie 2019 - 20 januari - Zevenhuizen

    Zo, het was weer supergezellig zo'n meeting halverwege het dode seizoen. Erg leuk om een aantal gezichten weer te zien na lange tijd. Karin en Rob bedankt voor de organisatie De nieuwjaarsborrel moeten we er zeker inhouden.
  12. GuidoK

    Temperatuur probleem Z4 E85 2003

    Ik denk dat je thermostaat stuk is.
  13. GuidoK

    INPA aan de praat krijgen

    Ja je moet op die schakelaar letten, er op letten dat de com poort die windows aan je interface (kan je zien in apparaatbeheer) hetzelfde is als de com poort in je ini file: in obd.ini hoort onder [OBD] bij port=com# je compoort te staan en hardware=USB In je ediabas.ini hoort bij interface=std:obd te staan.
  14. GuidoK

    Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?

    Ik heb idd het oliefilterhuis effe verwijderd om zo wat duidelijkere fotos voor je te kunnen maken. Daardoor kwam mijn reactie ook een beetje laat Als je aan de multiriem werkt moet je idd de fan ff demonteren. Das 5 minuutjes werk. Plastic sierplaat aan de bovenkant weghalen en je trekt de fan er zo uit. Het verstevigingsframe moet je laten zitten. Das een halve dag of meer werk en is niet nodig.
  15. GuidoK

    Overweeg een Z4M roadster...

    Ik zou gelijk alle pijnpuntjes controleren. Lagerschalen is verreweg het meeste werk en dan ligt de boel toch al open. Richtlijn is dat lagerschalen elke +/-80dkm moeten.
×

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden