Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Sgub

Member
  • Aantal items

    21
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

4 Gemiddeld

Over Sgub

  • Titel
    1.8 member

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z4 2.5si
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Hoofddorp

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Interessant project, zou het gaaf vinden als je inderdaad voor een v10 gaat. Al ben je denk ik ook beter af om een z4m coupe te kopen en daar dan een supercharger op te laten zetten.. Laatst kwam in Engeland een z4m coupe met supercharger voorbij (450pk) voor slechts 17000 pond, dus mocht het stuur aan de verkeerde kant jouw niet tot last zijn, zou dat ook nog een (goedkope) optie zijn. Correctie, ik zie nu dat bovenstaande auto waar ik op doel, een roadster met hardtop was.
  2. De Skyer kappen lijken door te gaan. Staan een aantal foto's in dit topic https://z4-forum.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=116699
  3. Heb het hele topic niet gelezen, excuses! Werkt je airco? Zou kunnen zijn dat de auto in 'transport modus' is gegaan, dan werken iig veel zaken ook niet. Mocht dat niet het geval zijn, zou ik aanraden een nieuwe accu aan te schaffen. Het schijnt dat deze auto's gekke dingen doen bij een te lage spanning. Succes in ieder geval!
  4. Zelf geen ervaring ermee. Maar heb de naam skyer vaker voorbij zien komen met carbon fibre spoilers/side skirts. Geloof wel goed spul
  5. Skyer werkt momenteel aan een prototype aftermarket side covers. Foto toegevoegd. Voor zover ik weet nog niks bekend over eventuele prijs en of/wanneer het daadwerkelijk op de markt komt. Maar kan wellicht in de toekomst interessant zijn, als het voor een degelijke prijs verkocht wordt.
  6. Een tijdje geleden het punt laten lassen en zojuist de strutbrace erop gezet. Prima resultaat al zeg ik het zelf. Wacht momenteel nog op de uitgifte van het Nederlandse kenteken, dus zal voorlopig zelf niet kunnen zeggen of het enig verschil maakt in stabiliteit.
  7. Daar heb je ook helemaal gelijk in, heb zelf meer dan een jaar gereden op 18" runflat banden op Engels wegdek. Kwam er letterlijk de dag voordat ik met de boot naar nl ging erachter dat er een scheur zat. Wegdek inderdaad verschrikkelijk!
  8. Dank voor de reacties, hij is niet compleet losgescheurd, het zit nog vast op 2 van de 4 Las punten (al begrijp ik wel dat de overige 2 punten harder moeten werken nu! Vandaar dat ik het morgen wel laat maken. Ik geloof dat pas rond april 2006 de 'vernieuwde' ophangpunten standaard gebruikt werden, ikzelf heb een van de eerste facelift modellen, die dus nog gebruik maakt van het oude ontwerp.
  9. Of het placebo is of niet kan ik je niet vertellen. Maar zover ik op forums heb gelezen, scheelt het daadwerkelijk wel. Zou zogenaamd o.a. Spoorvorming verminderen. En de voorkant zou strakker en directer aanvoelen. Een andere reden dat ik het nu besteld heb is dat een van die ophangpunten op de veerpoot van de diagonale strut gescheurd is. Dit laat ik morgen lassen. Maar dacht dat de veerpootbrug de auto in ieder geval zeker niet minder stevig zou maken!
  10. Haha, ik ben pas sinds 3 dagen weer een Nederlandse inwoner, excuses voor de Engelse termen 😂
  11. Zojuist via schmiedmann de wiechers 061034 besteld, momenteel niet op voorraad, dus levering zal een week of 2 duren. Maar aanzienlijk goedkoper dan overige webwinkels (voor zover ik kon vinden) Incl. verzendkosten €83!
  12. Kijk, daar heb ik heel veel aan! Goed om te weten. Klopt het dus, dat de olievuldop volledig toegankelijk bleef, evenals dat de brace verder niet leunde op de lucht toevoer of op de bovenkant van de motor deksel? De rode stang ziet er btw gelikt uit met de zwarte deksel
  13. Welke strutbrace 2.5si Zoals de titel, welke strutbraces passen er allemaal op een 2.5si? Ik begrijp dat bij de meeste braces de olievul dop niet meer toegankelijk is. Klopt het dat wiechers het enige merk is die passend is, en welke versie moet men dan hebben. Heb onder andere op het engelse z4-forum gelezen dat de aluminium versie geschikt voor de 3.2L M motor, om de vuldop op een N52 motor gaat. Wiechers zelf, zegt dat de 'normale' aluminium versie 067034 ook geschikt is. Al betwijfel ik dat een beetje, aangezien zij mij in eerste instantie de versie voor de E89 aanraadde. Het liefst zou ik een wiechers rode stalen versie erin zetten, bijvoorbeeld: 061035 https://www.wiechers-sport.de/en/shop/dom-fahrwerkstreben/produkte/df--bmw-z4-e85---e86---3-2l-domstrebe-stahl-vorne-oben-detail Heeft iemand dit geprobeerd, of weet iemand met enige zekerheid of dit wel/niet zal passen? Vervolgvraag. Het schijnt dat de bouten die gebruikt worden bij de veerpoot voor 'eenmalig' gebruik zijn. Iemand een goed adres om deze te bestellen, of is de onderdelenafdeling van bmw de enige plek om dit te bemachtigen? Alvast dank, Tom
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden