Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Juriaan81

Member
  • Aantal items

    83
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1
  1. Olieafscheiderpot volledig verstopt door de korte stukken is mijn eerste gedachte.
  2. Heb je de olie afscheider en de 5 slangen vervangen? Dat heb ik laatst preventief ook gedaan.
  3. Vergeet een goede luchtsleutel niet met goede doppen.
  4. Daar gebruik je toch gewoon universele slang voor? Even de binnendiameter opmeten.
  5. Ik ken de details van deze test niet maar heb wel nog ooit gewerkt in de lamdasonde fabriek. Ik lees echter in je afbeeldingen: Sonden für Kat Bank 2 nicht plausibel (Lambda sondebank 2 geeft een vreemd resultaat). Hiermee heb je wellicht je antwoord....
  6. Ik zou ook aan deze schakelaar als eerste denken. Deze geeft een foutcode overigens en kan dus uitgelezen worden.
  7. Interessant, ik wil er ook nog een kopen. Ik heb verschillende keren gehoord dat een dichte plaat zoals plexiglas niet werkt en dat je iets met kleine gaatjes moet hebben. @Metalazo heb je een link?
  8. Ik heb in mijn E39 van 2003 vorige week voor 15 euro 2 DVD gekocht. Werkt tot nu toe perfect. Via Marktplaats...
  9. Heb je de dempers al laten controleren? Ik heb na het vervangen van kapotte dempers naar nieuwe Bilsteins nooit meer last van drempels.
  10. Ik houd mijn Z4 3.0 2003 uiteraard graag in top conditie en ik merk dat de achterruitverwarming het niet doet. Via de zoekfunctie kwam ik op dit topic. Het vreemde is dat ik met mijn auto er bij 3 Z4's ken met niet functioneerden achterruitverwarming. Allen uit 2003. Het lijkt vaker voor te komen. Wie weet er of er bekende oorzaken zijn voor dit? Dank alvast.
  11. Dank voor de tip! Dit ga ik morgen proberen uiteraard.
  12. Ik heb nog een vraag: Er wordt wel geschreven dat bij een defecte motor wel een lichte klik van het ontgrendelen is te horen. In mijn geval hoor ik niets, alleen het led lampje naast het dak-open-knopje brand tijdens drukken. Zou de auto ook foutmeldingen moeten geven? Ik wil graag zeker weten dat het probleem de motor is voor een afspraak te maken.
  13. Mijn vermoeden is dat het 90% van de tijd een elektromotor is welke zwemles heeft gekregen. Daarnaast 5% lek in de slangen vanwege corrosie. Het dak doet het namelijk niet een tijdje half of alleen met hulp.
  14. Ik denk dat ik sinds vorige week hetzelfde euvel heb. Alleen het lampje naast het knopje brand even als ik er op druk.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden