Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

PHS

>>Donateur<<
  • Aantal bijdragen

    107
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    2

Waardering in de gemeenschap

8 Gemiddeld

Over PHS

  • Rang
    2.0 member
  • Verjaardag 25-09-1963

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    2011 BMW Z4 35is 2014 VW Passat BiTDI
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Apeldoorn
  • Interesse(s)
    alles met een verbrandingsmotor

Recente profielbezoeken

254 profielweergaven
  1. PHS

    achterklep gaat niet open

    Is dat bij de Nederlandse dealers te bestellen?
  2. PHS

    Foto's van dagtrips of "echte" trips

    Gisteren heerlijk rondje Eifel, Luxemburg Ardennen gedaan. Toch weer ruim 800 kilometer....
  3. PHS

    Runflats; ja of neen

    Ik denk dat @sandere39 dat zei 🙂 , maar toch blijkbaar om voor non-RFT's. Stapje opzij ken ik ook. Of dat weg is met de non-RFT's....? Meestal is een lekke band een spijker/schroef/etc. Met veter of plug en pompje ben je zo weer op pad idd. Heb ik ook gehad bij m'n nieuwere motoren. M'n huidige GS heeft biba's. Dus lepels en plakkers mee. Ik denk idd maar eens een setje non-RFT te laten leggen. Eerst achter. Mijn RFT voorband is wèl geplakt. vooraf navraag gedaan en het mag idd ook bij RFT banden bij een mooi klein gaatje in 't loopvlak. Uiteraard altijd beter om te vervangen etc etc.
  4. PHS

    Runflats; ja of neen

    Even een oud draadje weer nieuw leven inblazen. Onder m'n Z4 heb ik Potenza's RFT. Achter zijn ze toe aan vervanging (20kkm). Ook ik heb overwogen de RFT voor non-RFT's te vervangen.. Echter, in de afgelopen maanden heb ik helaas 2x het nut van RFT's mogen ervaren: Eén keertje hier op de Veluwe met een mooie Torx M8. Band voor lek. Een andere keer in de Vogezen waar ongeveer 10 meter voor me een kuub rots uit de wand op de straat klapte en in 1000 stukken uiteen viel en waar ik godsonmogelijk voor kon remmen of omheen kon. Ik reed open. Dus ook niet de bescherming van het dak als dit een seconde later was gebeurd....🤣 Velg achter kapot. Band niet lek maar even goed geen lucht meer er in. Dan is het toch wel fijn dat je niet ter plekke strandt en even naar hulp kunt rijden. Of ik ga nu voor non-RFT, want statistisch ik heb m'n portie wel gehad 🙂
  5. Ik heb ook wat gefröbeld met de navi van de Z4. Mijn conclusie: heel veel werk met onzekere uitkomst. Ik heb of de Garmin (icm BaseCamp of het MapSource) in de auto of de TT (icm met MyDrive online). Dan rijd je wat je bedacht had. Voordeel van de TT is dat je verkeersinformatie ook nog eens uitstekend is. De Garmin (Zumo660) is meestal "my weapon of choice" op de motor. Robuust en ook geschikt voor tracks (voor offroad).
  6. PHS

    Foto's van dagtrips of "echte" trips

    zojuist bij vliegveld Teuge
  7. PHS

    PDC

    Overigens gaat bij mijn Volkswagentje wèl de PDC vanzelf aan bij lage snelheid (vandaag even speciaal op gelet.)....
  8. PHS

    PDC

    Oké!
  9. PHS

    PDC

    PDC Even een vraag. De PDC schakelt vanzelf aan bij op contact zetten. En uit bij rijden boven de 30km/u (of zo). Schakelt de PDC ook vanzelf weer aan bij snelheden onder de 30km/u? Of moet je 'em zelf aanzetten wanneer je 'em nodig hebt (of denkt te hebben)?
  10. PHS

    E89 in de noodloop

    Hopelijk blijft 't probleem weg. In ieder geval gedurende je trip
  11. PHS

    Foto's van dagtrips of "echte" trips

    Op de meeste grote Franse passen staan, bij mooi weer, fotografen. Die zetten motorrijders, fietsers en "mooie" auto's op de gevoelige plaat. En die foto's kun je dan online kopen. "kost duur" maar is wel leuk zo voor een keertje. Ik heb er 2 gekocht. Vader - zoon trip is te leuk om geen mooie foto van te hebben 😄
  12. PHS

    Foto's van dagtrips of "echte" trips

    Dit was wel het algeheel overheersende gevoel,over het rijden met de Z4 in de bergen.... De Z4 maakt overigens rap gehakt van de Potenza's.....
  13. PHS

    Foto's van dagtrips of "echte" trips

    Route de Grande Alpes gereden. Eén van de vele plaatjes. Het was aan het eind van de dagen vaak onweer. Gelukkig wel met de wolken op grote hoogte. Kapje een kwartiertje er op. De rest er af.
×

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden