Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Guus zzzz

Member
  • Aantal items

    54
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

2 Gemiddeld

Over Guus zzzz

  • Titel
    1.9 member
  • Verjaardag 15-03-1975

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z4 E89 3,5I
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Krimpen aan den IJssel
  • Interesse(s)
    Goed werkende auto, veilige auto's, eten en lekker toeren

Recente bezoekers van dit profiel

193 profielweergaven
  1. Top dank je! Geeft de burger nog meer moed. Ding rijdt echt als een Jekko. Heerlijk en die rochel, wauw
  2. Dank je, dan zal ik het een inde gaten houden of het niet gekker wordt en gewoon lekker genieten van dit rijdijzer.
  3. Dank voor je reactie! Ik dacht altijd dat een temperatuur van 120 of zelfs meer bij lekker veel doortrekken te veel was voor de olie.en de olie hierdoor niet lang mee gaat en de smering hierdoor minder wordt.
  4. Olietemperatuur Ik heb vandaag een E89 3,5i gekocht.(met garantie). Nu viel mij de olie temperatuur op, langzaam liep deze door tot tegen de 120 graden. (117-118) en bij paar maal vol doortrekken in de sportstand kwam de temperatuur nipt boven de 120 graden. Nu is het wel 32 graden vandaag, maar vindt het erg heet voor olie of is dit normaal? Alvast dank voor jullie reacties!
  5. Rare vraag, maar voel je een gebroken veer niet tijdens het rijden? Of recht pas gemerkt bij wiel loshalen?
  6. Dank voor alle reacties. Opkrikken gaat dus goed bij punt 4 waar de as stabilisatie (oid) bijeen komt zodat ik de assteunen onder de achterste krikpunten van punt 2 kan zetten. Thanks!! Heb ik dit weekend weer wat te doen ;-)
  7. Dank voor antwoorden en tips! Filmpje had ik gevonden. Ik vertrouw alleen niet puur op de krik en wil dus graag assteunen plaatsen. Maar waar krik ik wagen dan het beste op. Zag ergens op www assteunen op de krikpunten....... Maar dan kan ik er niet meer krikken. Wellicht staat antwoord al wel hier ergens geschreven. Nu slapen, morgen maar eens zoeken.
  8. Ik wil vandaag even de afwatering van de cabriokap nalopen. Moet ik dit alleen via rechts achter doen via de toegang in de wielkast? (Dit is toch de plaats van de pomp?) Of, ms domme vraag, zit er linksachter ook een afwatering die ik Schoonmaken moet? Alvast dank voor jullie tips/advies :-) Edit........ nog wellicht een domme vrag, maar maak de auto liever niet stuk door fout handelen........ Als ik de auto op het krikpunt achter opkrik..... waar plaats ik dan de as-steunen en is het beter om de geheel achterkant op de steunen te plaatsen ivm de grote hoek en torderen carrosserie? Sorry meer vragen dan wellicht een wijs man antwoorden kan haha
  9. IK heb ook een E85 (automaat) welke bij rustig optrekken soms misfires heeft. toerenteller springt op en neer en ploft wat. bij doortrekken inderdaad nergens last van. een bobine is vervangen. (cilinder 5), gasklep is schoongemaakt, nieuwe bougies erin en nog steeds. Nu worden de injectoren aangepakt, hoop dat dit het euvel is. Zou de LMM ook de oorzaak van dit slechter lopen kunnen zij? Op de momenten dat de wagen geen misfires heeft rijdt hij echt als een zonnetje. Graag jullie hulp/advies waar mogelijk. Hartelijk dank. Ben nieuw hier op het forum, zal mij ook even keurig voorstellen wanneer ik het voorsteltopic gevonden heb
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden