Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

RvE

Platinum Member
  • Aantal items

    5751
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    12

RvE won de laatste dag op 7 mei

RvE had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

35 Uitstekend

Over RvE

  • Titel
    ///M master
  • Verjaardag 25-09-1972

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z3 Coupe 2.8 - Boston Grün, Z4 Coupé 3.0si - Carbonschwarz, Tesla Model 3 LR AWD, Seat Leon ST
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Midden Limburg

Recente bezoekers van dit profiel

3800 profielweergaven
  1. Leuk flimpje, Wouter kiest inderdaad niet voor de "rijdersweggetjes", ze zouden het misschien beter in de Eifel kunnen filmen. Mooie quote ook: "als je een Z3 Coupé hebt, waarom zou je dan voor een Z4 Coupé gaan"! 🙂
  2. RvE

    Evenement: Z3/Z4 QP Meeting

    Raoul dank voor het initiatief en de uitnodiging, maar 30-8 staat er al iets gepland! Ik wens de QP rijders die wel gaan veel plezier die dag! Groeten, Ruud
  3. Coupe meeting 2009 http://www.z3forum.nl/index.php?/topic/9455-reactietopic-coupev10-meeting/ Coupe meeting 2010 is uiteindelijk niet door gegaan. Wellicht was de setup van een fotoshoot + knalrit + bezoekje Meilenwerk wat veel van het goede. De mensen bij Meilenwerk (nu Classic Remise) Düsseldorf waren toen wel bereid om voor ons een "Z-Coupe-only parc ferme" te maken: http://www.z3forum.nl/index.php?/topic/9861-coupe-meeting-2010-zaterdag-21-augustus/
  4. Makkelijkste is http://www.firezone.nl/locaties/52/maasbracht/?address= of http://www.lukoil.nl/go/lukoil_station.cfm?id=414 Bij Tango in Echt (direct aan A2) hebben ze ook nog steeds Euro98 voor de mannen met de M-etjes.
  5. Als je in Vlodrop zit en het niet erg is dat het eten in de categorie "onnozele porties" is, is er maar een plek: http://www.larifari.tv/ Het LariFari restaurant in Wegberg is 20km vanaf Vlodrop. De porties zijn wel van een dermate gewicht dat je het gaat merken in verminderde acceleratie van je Z op zondag!
  6. Nee, Ruud, das war einmal. Onze coupe gaat een week voor de Limborit samen met een andere coupe wat rubber achterlaten in de Eifel!
  7. Goed om te zien dat er een nieuw setje Limbo's aan de slag is gegaan met de Limborit! Roermond is inderdaad een stuk leuker dan Urmond voor een nachtje. Parkeergarage achter de Oranjerie zou ik niemand aanraden voor een overnachting voor je Z. Dan kun je 'm beter in het Roercenter parkeren of onder de Foroxity bioscoop. Diegenen die naar de Outlet gaan, kunnen alvast hun Duits oefenen!
  8. Om de TT file echt te kunnen gebruiken als "turn by turn" routebegeleiding moet je er veeeel meer tussenpunten in zetten. Aangezien we in een groep zouden rijden en ik zelf de route (voor de uitbreiding) had gemaakt was een gedetailleerde TT file niet nodig. De file die we toen gemaakt hebben was om er in ieder geval voor te zorgen dat als er iemand kwijt zou raken hij uiteindelijk bij Teuterhof uit zou komen. De beste manier om je TT file verder te detaileren is met Tyre. Als je echt een einwandfreie set aan TT files wil, kun je beter de route en files van Limborit 3 of 4 nemen. Als je die korter wil maken, kun je de route laten eindigen in Stavelot. Dan kun je daarna de E42 nemen richting Noorden.
  9. Henk, je bericht had een -1, dus zag 'm pas toen ik niet ingelogged was. Waarom geen Monschau? Omdat je van het dorp zelf zeer weinig ziet (het is wel de moeite waard maar alleen goed te bezichtigen als je er doorheen wandelt) en de route er naartoe meestal vol zit met dagjesmensen, plus de toegangsweg vanuit België zuigt royaal. Ik weet niet wat voor rit je plant, maar die weg vanuit Eupen naar Monschau heeft zwaar k*#te wegdek, daar had onze coupe het met zijn ab werk Geländefähigkeiterhöhungspaket zelfs nog even lastig, dus het is de moeite waard om die te vermijden. Er zijn ten Noorden en Zuiden weliswaar weinig andere opties, iedere keer weer puzzelen om van België naar Duitsland of vice versa te komen. Succes ermee in ieder geval!
  10. Gevonden! Dit was de route zoals origineel in de planning lag. Wij hebben toen rond lunchtijd een extra lus er aan gemaakt, richting Monschau en vlak daarvoor naar Zuid-Oost richting Hammer en dan door naar Ruhrstausee. Uiteindelijk heeft de helft die achter Simone aan probeerde te rijden ongeveer deze route gereden (lunchlocatie was aan de Zuidpunt van Ruhrstausee, bij Einruhr, letter "H" in de route). De route die de equipe van Yangkie gereden heeft is tot op vandaag voor iedereen een raadsel, maar ze zijn bij de Teuterhof uitgekomen, dat is wat telt! Viel Spaß beim Fahren!
  11. Leuk dat je "die verlorene Kurven" uit de mottenballen haalt! Klopt! De TomTom file is inderdaad niet de route die we uiteindelijk gereden hebben. Daar zat inderdaad het stuk Hammer en de lunch aan de Zuidpunt van de Ruhrstausee niet in. Er is zelfs een foto van het moment waarop deze heerlijke uitbreiding aan de route toegevoegd werd: Maar Ruud, ik ga nog eens zoeken of ik wat google-maps links kan vinden. De route zoals die uiteindelijk gereden is kan ik ook wel uit mijn hoofd bij elkaar klikken. Dus het gaat zowiezo wel lukken om je een google maps route te geven waarmee je een snel roadbook in elkaar kan zetten.
  12. Zet ze in de public folder van je dropbox Rechterklik op het bestand en selecteer "copy public link" Paste die link hier in het topic als URL
  13. Veel plezier met de rit morgen, gaat mooi weer worden! Echt zo'n dagje om een E86 :sadder: eens durch die Gegend te laten blazen!
  14. als ik de foto's zo zie, was een "what happens in the Alps, stays in the Alps" style reactietopic (zoals Berlijn 1) me liever geweest. ;)
  15. Zou een geluidsgenerator die het opschakel-wastegate-geluidje van een Urquattro maakt bij het schakelen wel cool vinden. Zoals deze Quattro op 0:12s
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden