Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

MNZ3M

>>Donateur<<
  • Aantal bijdragen

    590
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    8

Waardering in de gemeenschap

43 Uitstekend

Over MNZ3M

  • Rang
    2.8 member

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z3M roadster
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Leusden
  • Interesse(s)
    Classic cars
    Model auto's 1:43 Porsche
    BMW
    Natuur

Recente profielbezoeken

1173 profielweergaven
  1. MNZ3M

    Le Mans Classic 2018

    Veel moois MMMMMMMMM ZZZZZZZZZZZZZ
  2. MNZ3M

    Ophanging voor probleem

    Lijkt me toch wel handig om te achterhalen wat de oorzaak is en volgens mij kan een goede garage of specialist de oorzaak wel achterhalen.lijkt mij,. Je heb er volgens mij al voldoende aan gespendeerd zonder de echte oorzaak te hebben gevonden. De kromme velg geeft aan dat er toch wel wat met de wielophanging en of stuurinrichting is gebeurt wat tot een schade of verhoogde slijtage heeft geleid .
  3. MNZ3M

    REACTIETOPIC Limborit X - zondag 10 juni 2018

    Foto's van de rit zien er geweldig uit , ook nog een zeldzame estoril blauwe M roadster gespot had ik nog niet eerder gezien..
  4. MNZ3M

    Onderkant foto's

    Ja hoe moderner des te vlakker afgeschermd . z4 zit er dus net tussen in i8 - z4- z3. Wat is het verschil tussen de Z4 onder kant , Z4M onderkant en of Z4M Coupe ik neem aan vrii wel gelijk afgeschermd behoudens de typerende uitlaat . Ik wacht op de plaatjes.
  5. MNZ3M

    Onderkant foto's

    wat heeft een Z3m met de Z4(m) coupe te maken als ik vragen mag ? Titel "Onderkant foto's " heeft ook een onderkant. Maar goed een Z4M heeft zeker een aantal afwijkende gelijkenissen. Maar je hoeft er natuurlijk niet naar te kijken en voor menig forum lid wellicht ook interessant Ook een niet M ziet er interessant uit . Maar goed ik ben ook benieuwt naar de foto's van ook de Z4M . dus laat maar komen.
  6. MNZ3M

    REACTIETOPIC Limborit X - zondag 10 juni 2018

    Gelukkig alleen blikschade en komt vast wel weer goed maar is wel een domper voor zo'n leuke dag,
  7. MNZ3M

    Onderkant foto's

    Hier mijn Z3M onderkant.
  8. MNZ3M

    Productie-aantallen z3 per kleur

    Iets bijzonders is altijd leuk en mooi. 👍
  9. MNZ3M

    Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?

    Mooie stoelen Rene! MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMaaaar wel in een ander interieur !! Niet mijn smaak
  10. MNZ3M

    Hele mooie M coupe

    Ach het is altijd weer leuk om naar een mooie coupe te kijken.
  11. Die ex van Max staat al een hele poos te koop. voor 235.000 ex btw/bpm is hij voor jou. Ik heb het geld niet maar als belegging is zo iets natuurlijk wel interessant je hebt alleen wel wat geduld nodig.
  12. Het was weer veel lopen en kijken zelfs voor Markus Walker stond men als Porsche liefhebber in de rij en de ex van Max..
  13. MNZ3M

    Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?

    OP de details "Wax'M's Bimmer Summmer Detail"11 maart 2018 MClub M'n . leer laten verwennen.
  14. Met het vervangen van de waterpomp was toen ook gelukkig mijn wat hogere KVS-verbruik opgelost In dien je zoals beschreven koelvloeistoflekkage krijgt en je heb het te laat in de gaten dan kun je door gebrek aan koeling hotspots krijgen welke materiaal spanningen kunnen veroorzaken . Verschil in uitzetten materiaal en door vervorming (kromtrekken) van b..v. . een cilinderkop een heetdeel te. opzichte van een gekoeld deel van de kop kan de koppakking doorgeblazen worden en of er een breuk ontstaan bij de kop vaak in de buurt van een relatief heet deel bij tussen de kleppen. er ontstaat dan een breukje waar eventueel ook weer koelvloeistof of compressie druk weg kan lekken. (zie bougie verhaal van een mindere cilinder ) . Natuurlijk zal bij een vloeistof lekkage niet altijd schade ontstaan als je het maar bijtijds in de gaten heb en je motor dan ook kunt behoeden voor oververhitting en of bij oververhitting langzaam laat afkoelen om extra materiaal spanningen te voorkomen. Vandaar dat ik het niet verstandig vond om zonder goede oorzaak (het vervangen van een waterpomp ?? allen bij lekkage bij de pomp afdichting of defect lager/schoepen) weer met een auto de weg op te gaan als je allerlei signalen krijgt dat er wat mis kan zijn met de koeling (witte walm uit de uitlaat , koelvloeistof verlies zonder goede oorzaak en mayonaise kleppen deksel
  15. een scheur in de kop Dat is balen ik had al zo'n voorgevoel maar je weet het pas na demontage. Maar na een goede revisie kop kun je er weer van genieten .
×

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden