Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Jaekry

Member
  • Aantal items

    27
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

0 Gemiddeld

Over Jaekry

  • Titel
    1.8 member

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    zzz
  • Geslacht
    Female
  • Locatie
    Centraal

Recente bezoekers van dit profiel

178 profielweergaven
  1. Note 2 myself (en een check) B12 (rondgekeken op dit forum) of toch B6? https://www.auto-onderdelen24.nl/eibach/1931023?gclsrc=aw.ds&&gshp=1&gclid=CjwKCAjwxrzoBRBBEiwAbtX1n9RxZj1OKQEFEERPzHuCIG3RZZq2WFV57f1Az5huflEa23xoF3U3UBoCU6AQAvD_BwEt Is dat een goede oplossing voor mijn wens (minder asfalt bijten en meer comfort bij rijden)
  2. Het idee van het schroefsetje parkeer ik, (tenzij het echt een grandioze meerwaarde is en de kosten vergelijkbaar met nieuwe set dempers) want ik krijg nog meer kosten aan die auto. Dus stel ik wil/moet: een set dempers. Welke zijn en goed en fair qua prijs. een set veren: Welke zijn en goed en fair qua prijs. Bedankt to zover!
  3. Maar dan kijk ik nog steeds tegen ca 1400/1500,- aan én dan nog montage. En wat is dan de meerwaarde? Klopt de Z3 (die we ook nog hebben) is rock solid. Echt niet stuk te krijgen. Alleen die Z4 is een grondbijter.
  4. Welke dempers heb je geplaatst? En welke veren heb je? We laten er toch maar wat anders onder zetten, dit rijdt gewoon niet in de stad (drempels) en op de autobahn is het ook knap waardeloos. (qua demping/gedrag/wegligging rijdt de z3 vele malen lekkerder dan de z4) Alleen weet ik niet wat er onder moet. Wel goed, niet al te duur, niet nóg lager (liever tikje omhoog), minder drempels happen, stabieler bij hoge snelheden icm oneffenheden. Ik moet nog even navragen of het alleen om dempers gaat, of ook veren. (Sowieso iets met rubbers) Gaat om een 3.0 met M onderstel, Ik lees b6 met originele veren, andere weer b4.
  5. Aanvulling! De fan kan wél blijven koelen als de motor NIET draait...
  6. DSP = 1 V = 1 In de VIN lijst staat ook DSP.
  7. Ik heb een draadje los! Op zoek naar temp sensor (zie ander topic) kom ik vervolgens dit tegen. De blauwe hing los, de witte was omhoog gefrot. Het is aan bestuurders kant links van de voeten aan de bovenzijde. Op de blauwe connector staat een code: na google weet ik dat het betekent: connector. Tja. Maar waarvan? Er gaat 1 (ronde vorm) pin in. In de witte 2. Wie weet?
  8. Er kan dus ab-so-luut "normaal" geluid (zonder echo) uit de radio komen. Hoe ik dat weet? Als er verkeersinformatie via de radio komt, dan is het geluid ineens "normaal" of in ieder geval zonder echo oid. En heel eerlijk, daar zou ik prima mee kunnen leven. 🙂 Maar serieus... wie verzint een optie, zonder de mogelijkheid die optie in te stellen...
  9. Ik ben op zoek naar de "temperatuurvoelers in het interieur" nog niet gevonden. Wat is NTC? Ik meen inderdaad iets vergelijkbaars op een engels forum gelezen te hebben. En het zou rijmen met mijn indruk dat er iets verstopt zit... Maar waar? Ik kan ik daar als leek bij, of moet dat via de motorkap? Hij reageert wel op de knoppen, ik hoor kleppen gaan, maar zeker bij richten op de voeten lijkt de flow te stagneren, zou me niet verbazen als er een overdruk/flow ontstaat die dan elders weg moet. Mijn gevoel nu zegt "verstopt oid' dus ik ga eens googlen waar ik dat zou kunnen vinden. Thnx voor meedenken.
  10. Nou, niet alleen de accu was dood, ook de startmotor. Dus maar vervangen. Daarna leek het onvoorspelbare gedrag over, maar dat was wishfull thinking. Dus toch maar de weerstand gemonteerd. Helaas dat hielp dus niet. Sterker nog, ik kreeg het idee dat deze al recentelijk vervangen was. (fris wit label) En de originele schroefjes misten. Allemaal geen drama, maar er heeft iemand zitten jokken toen we de kochten. Even samenvatting: de luchtstroom pendelt vanzelf van positie (voeten, voor of raam) de luchtstroom kan niet koud blijven na 15/20 min krijgt het blaas 'stuwingen' (in eens heel hard puffen) na nog eens 5 min is alles uit geraasd en is positie én (koude) temp stabiel. (airco/defrosten/ontwasemen werkt wel) Rara-politie-pet
  11. Ik heb gevraagd bij een goed aangeschreven garagist in de buurt: "Niet aan beginnen, is eigenlijk zonde, gaat je ongeveer 1400,- kosten en er gaat ook veel tijd in zitten in het goed afstellen van je onderstel. En eigenlijk: Hij staat prachtig op zijn wielen! Weet je zeker dat je dat wilt?" En die conclusie had ik ook al beetje, het gaat een kostbare grap worden, en ik weet (nog) niet zeker of ik dat wil. Kunnen we gewoon niet beter de drempels afschaffen...? :)
  12. De verkoper raadde mij een Hankook aan: (wel 2 jaar ipv 3 jaar garantie). Zou even goed zijn, terwijl merken als Varta (en Bosch, kennelijk zelfde fabriek in duitsland, alleen andere stickers) niet meer de kwaliteit hebben zoals vroeger. ca 65 euro ipv ca 95 euro.
  13. Maakt nog uit wat ik haal? Varta E44 (77Ah), Varta E11 (74Ah) Bosch S4008 (74Ah) ZIjn allemaal ongeveer 94 euro namelijk. Ik zou denken de zwaarste? Of juist Bosch?
  14. https://www.pelicanparts.com/More_Info/33526764000.htm?pn=33-52-6-764-000-M10 Plat op mijn rug met een mobiel mikken en vervolgens ontcijferen :: 33-52-6-764 Veren kon ik nu zo niet zien... EN het woord Sachs en "sz" en "Sport"
  15. Ik zie nu: S662A: Radio BMW Business CD S672A: CD changer for 6 CDs S677A: HiFi System Professional DSP Dus ik heb geen TopHifi, denk ik,...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden