Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Jaekry

Member
  • Aantal items

    23
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

0 Gemiddeld

Over Jaekry

  • Titel
    1.8 member

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    zzz
  • Geslacht
    Female
  • Locatie
    Centraal

Recente bezoekers van dit profiel

150 profielweergaven
  1. Aanvulling! De fan kan wél blijven koelen als de motor NIET draait...
  2. DSP = 1 V = 1 In de VIN lijst staat ook DSP.
  3. Ik heb een draadje los! Op zoek naar temp sensor (zie ander topic) kom ik vervolgens dit tegen. De blauwe hing los, de witte was omhoog gefrot. Het is aan bestuurders kant links van de voeten aan de bovenzijde. Op de blauwe connector staat een code: na google weet ik dat het betekent: connector. Tja. Maar waarvan? Er gaat 1 (ronde vorm) pin in. In de witte 2. Wie weet?
  4. Er kan dus ab-so-luut "normaal" geluid (zonder echo) uit de radio komen. Hoe ik dat weet? Als er verkeersinformatie via de radio komt, dan is het geluid ineens "normaal" of in ieder geval zonder echo oid. En heel eerlijk, daar zou ik prima mee kunnen leven. 🙂 Maar serieus... wie verzint een optie, zonder de mogelijkheid die optie in te stellen...
  5. Ik ben op zoek naar de "temperatuurvoelers in het interieur" nog niet gevonden. Wat is NTC? Ik meen inderdaad iets vergelijkbaars op een engels forum gelezen te hebben. En het zou rijmen met mijn indruk dat er iets verstopt zit... Maar waar? Ik kan ik daar als leek bij, of moet dat via de motorkap? Hij reageert wel op de knoppen, ik hoor kleppen gaan, maar zeker bij richten op de voeten lijkt de flow te stagneren, zou me niet verbazen als er een overdruk/flow ontstaat die dan elders weg moet. Mijn gevoel nu zegt "verstopt oid' dus ik ga eens googlen waar ik dat zou kunnen vinden. Thnx voor meedenken.
  6. Nou, niet alleen de accu was dood, ook de startmotor. Dus maar vervangen. Daarna leek het onvoorspelbare gedrag over, maar dat was wishfull thinking. Dus toch maar de weerstand gemonteerd. Helaas dat hielp dus niet. Sterker nog, ik kreeg het idee dat deze al recentelijk vervangen was. (fris wit label) En de originele schroefjes misten. Allemaal geen drama, maar er heeft iemand zitten jokken toen we de kochten. Even samenvatting: de luchtstroom pendelt vanzelf van positie (voeten, voor of raam) de luchtstroom kan niet koud blijven na 15/20 min krijgt het blaas 'stuwingen' (in eens heel hard puffen) na nog eens 5 min is alles uit geraasd en is positie én (koude) temp stabiel. (airco/defrosten/ontwasemen werkt wel) Rara-politie-pet
  7. Ik heb gevraagd bij een goed aangeschreven garagist in de buurt: "Niet aan beginnen, is eigenlijk zonde, gaat je ongeveer 1400,- kosten en er gaat ook veel tijd in zitten in het goed afstellen van je onderstel. En eigenlijk: Hij staat prachtig op zijn wielen! Weet je zeker dat je dat wilt?" En die conclusie had ik ook al beetje, het gaat een kostbare grap worden, en ik weet (nog) niet zeker of ik dat wil. Kunnen we gewoon niet beter de drempels afschaffen...? :)
  8. De verkoper raadde mij een Hankook aan: (wel 2 jaar ipv 3 jaar garantie). Zou even goed zijn, terwijl merken als Varta (en Bosch, kennelijk zelfde fabriek in duitsland, alleen andere stickers) niet meer de kwaliteit hebben zoals vroeger. ca 65 euro ipv ca 95 euro.
  9. Maakt nog uit wat ik haal? Varta E44 (77Ah), Varta E11 (74Ah) Bosch S4008 (74Ah) ZIjn allemaal ongeveer 94 euro namelijk. Ik zou denken de zwaarste? Of juist Bosch?
  10. https://www.pelicanparts.com/More_Info/33526764000.htm?pn=33-52-6-764-000-M10 Plat op mijn rug met een mobiel mikken en vervolgens ontcijferen :: 33-52-6-764 Veren kon ik nu zo niet zien... EN het woord Sachs en "sz" en "Sport"
  11. Ik zie nu: S662A: Radio BMW Business CD S672A: CD changer for 6 CDs S677A: HiFi System Professional DSP Dus ik heb geen TopHifi, denk ik,...
  12. Dat menu is deze (uit een manual) maar dat is dus niet voor de "pseudo surround instellingen (hall, church etc, daar waar je helemaal niets aan hebt" Tweede afbeelding is over Tophifi (met de pseudo instellingen) Wacht ik gooi de 12 E85 Communications MANUAL erbij... stuk makkelijker. (Is er nog behoefte aan andere onderdelen? Het is een map namelijk.)
  13. Even reageren, het zit er écht niet in, dat wil zeggen in het menu. Mogelijk is het wel zo ingesteld. Mijn vriend heeft toen ene bedrijf gebeld (even de naam vergeten) en die zei toen: kom langs, want waarschijnlijk kan je het wel aanpassen, alleen kom je er stomweg niet via het menu. Wel business radio, geen nav scherm, wel wisselaar (kapot trouwens). S662A Radio BMW Business CD S672A CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP
  14. M onderstel en veren/poten = te laag Ik rij enige tijd rond, maar nee, ik vind het echt te laag. De Z3 heeft een bumper speling van ca 15cm en die is prima, terwijl de Z4 10cm(!) heeft. Ik weet zeker dat het een m onderstel is, ik gok (na rondlezen op fora) dat er andere veren/poten onderzitten dan standaard, maar ik weet niet hoe ik daar exact achterkom, Hoe ga ik dit nu aanpakken? Ik weet niet zo goed wat ik zou moeten beginnen? Andere veren? welke? hoelang? merk? Of complete set met schokdempers ? welke? hoelang? merk? Of spacers? Alleen voor? of ook achter? Kortom, een kick(je) in de goede richting zou welkom zijn. 😉
  15. Joe! Mijn onderdeel is eindelijk binnen. Nadat gisteren accuut de accu dood bleek. (Gelukkig hebben we het Z3tje nog) Van het weekend maar eens eronder duiken.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden