Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Klassement


Populaire bijdragen

Inhoud met de hoogste waardering op 07-10-16 in alle secties tonen

  1. 1 punt
    S52 is geen geknepen versie hoor. En ik denk ook niet dat daar het milieu achter zat. Dat is gewoon een veel goedkopere motor om te bouwen dan de (europese) s50. Het is globaal een uitgeboorde m50 met andere nokkenassen.. Het is een vergelijkbare motor met de s50b30US (da's dus ook een totaal andere motor dan de europese s50), ook een m50 met andere nokkenassen/krukas. En z'n specifiek vermogen ligt nog lager dan de m54. Van mijn part mag iedereen z'n auto 'M uitvoering" noemen. Compleet loze term als je het mij vraagt. Klinkt interessant voor mensen die graag indruk willen maken.
  2. 1 punt
    Bedankt allemaal! Voor de gezelligheid gister. Was heel leuk! We zullen vaker van de partij zijn. Ennuh Woow mooie z4 heb je Karin. Gr, Eric en Priscila
  3. 1 punt
    Bedankt BamBam, ik heb gisteren Ruud (Roodkapje) gebeld en ik ga er een dezer dagen heen om uit te laten lezen...
  4. 1 punt
  5. 1 punt
    Beste mensen, Ik ben jullie inderdaad nog de afloop van de defecte dwarsversnelling schuldig. Zoals gezegd heeft de garagist de auto uitgelezen. Één van de sensoren onder de stoel is vervangen (BMW 1095326, à 89,78), echter zonder het gewenste resultaat. Verder is bedrading doorgemeten om sluiting aan te tonen danwel uit te sluiten. Alles intact. De storing bleef met dezelfde melding. Mogelijk dat het dan toch de dure sensor onder de stoel betrof, nieuw bijna 800 euro!! en zag ze op internet ook voor boven de 1000 euro. Dat was me echter iets te gortig. Op E bay heb ik naar een tweede hands gezocht en gevonden: op E bay , bij een amerikaanse firma, "European car parts" Ik weet niet meer precies de naam, helaas. Minder dan 70 dollar en 30 dollar verzendkosten, al met al 100 dollar. ( BMW 34.52 - 1 166003). Na enkele dagen kreeg ik de sensor keurig verpakt thuis. Door de garagist in laten bouwen, echter de storing bleef aanwezig. Uiteindelijk is er en harde reset uitgevoerd, en de stuurhoeksensor is opnieuw aangeleerd. Daarna is het controle lampje uitgegaan. Tot op heden nog niet meer aangegaan. Ik heb ondertussen ongeveer 500km gereden. conclusie, meest waarschijnlijk waren beide sensoren niet defect. Waarom de auto gereset moest worden blijft onduidelijk, echter het meest belangrijke is dat hij het nu weer goed doet. Ik heb dus beide sensoren over, die het waarschijnlijk goed doen. Iemand interesse? @ Frenkie boven of onder Mheer?
  6. 1 punt
    Als het alleen de binnenkant van de kofferdeksel is, dan is inderdaad het derde remlicht het meest logisch. Komt zeer veel voor. Heb zelfs na het plaatsen van een compleet nieuw licht nog last gehad. Heb toen met speciale glaskit de de boel rondom afgesloten en nooit meer last gehad. P.s.: dealer zegt dus: hele achterlicht vervangen en dat helpt dus niet altijd. Kit helpt altijd en is veel goekoper. In mijn huidige Roadster had ik steeds vocht op de bodem van de bagageruimte. Bleek te liggen aan het randje rond het plastic achterraam (Dat gedeelte wat over de rits zit). Gekeken welk gedeelte los zat en het met kit weer vastgezet en geen problemen meer gehad.
Dit klassement is ingesteld op Amsterdam/GMT+01:00
×

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden