Ga naar inhoud

leuk topic Porsche forum


Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou ik dacht dat hier slap geluld werd maar het niveau daar is wel erg saai. Kom niet verder dan pagina 1 en dan wordt ik al wakker met afdrukken van m'n toetsenbord in m'n gezicht :newblush:

Heb ook wel eens in een 911 gereden. Was om 'm misschien te kopen. Nou, het mag duidelijk zijn dat 't 'm niet geworden is. Het kost een puist geld en wat krijg je d'r voor?

-Een ride waarbij je een niergordel aan moet.

-Een levensverzekering nodig vanwege dat dodelijke kontje

-Geluid was nou ook weer niet jedat.

-Wel snel maar extreem? Nou dat ook weer niet.

-Wel kwaliteit alleen zie je dat er niet aan af, erg saai allemaal

Ik vind eerlijk gezegd alleen de Cayman echt mooi on te zien. (d'r bestaan Caymans met een dikke RUF motor erin, dan wordt ie wel leuk natuurlijk)

Link naar reactie

Is natuurlijk ook geen vergelijk een coupe vs een roadster... :thumbup:

mooie commentaren:

Kunnen we niet een apart subforum maken voor dameskappers? Want geleuter over Boxster vs. Z3 vervuilt natuurlijk...
(volgens mij is dit Roger op het Porkerforum)
watvoor motor ligt er in je z3? als het een 2.8 of 3.0 is zou ik het me nog kunnen voorstellen, heb er zelf ook voor gekeken, maar vind het toch niet echt speciaal genoeg want zelfs mn bejaarde buurvrouw rijdt er een
Jij hebt je profiel maar voor de helft ingevuld. Waarschijnlijk rijd je in een 2.5 en heb jij in een 3 liter Z3 gereden. Ik zou zeggen, meld jij aan bij het BMW forum en stop met het vervuilen van dit forum.
.
Sorry maar ik moet dit echt even kwijt. Na een tijdje gereden te hebben in mijn Twingo heb ik gisteren mijn porsche 993 4S weer uit de garage gereden.

Wat een verschil!! Ik dacht echt dat porsche het merk was maar dit valt me echt tegen ... (enz, enz)

Openminded clubje. :thumbup:

Link naar reactie

Als sportieve rijder kun je niet om BMW of Porsche heen. Zijn beide sportieve merken die mooie en goede auto's maken.

Het een afzeiken omdat er een ander merkje opstaat is het niveau dat je verwacht bij GTI clubjes met mannetje-dat-over-Opel-logo-zeikt stickers achterop de auto.

Ik ben meer Ferrari man maar een Porsche is gewoon super. Zou ook graag een keer een lekkere Boxster S willen hebben.

Link naar reactie

Ach als we het hier eens over "slk" of iets anders van taxi benz b.v. komt het al snel op hetzelfde neer toch?

Link naar reactie

Dus de topicstarter is niemand van hier? :m:

Ik heb nog geprobeerd een goed woordje voor BMW te doen maar de toon was al redelijk gezet. Verder inderdaad niet al te boeiend topic. Laat iedereen lekker rijden in het soort auto(s) waar hij of zij blij van wordt. Overigens is er ook (zeer veel) nuttige info te vinden op het PF, maar dat terzijde. :blink:

Link naar reactie
Dus de topicstarter is niemand van hier? ;)

Ik heb nog geprobeerd een goed woordje voor BMW te doen maar de toon was al redelijk gezet. Verder inderdaad niet al te boeiend topic. Laat iedereen lekker rijden in het soort auto(s) waar hij of zij blij van wordt. Overigens is er ook (zeer veel) nuttige info te vinden op het PF, maar dat terzijde. :blink:

Enige goeie reactie Mark, btw zeer fraaie 993 :m: 911 weg :foto:
Link naar reactie

Porsche rijders en BMW Z-ters kunnen prima samen.

Ik ben zelfs nog steeds welkom om met de PorscheFanclub toerritten mee te rijden in de ZZZ.(Ik sluit wel netjes achteraan uit beleefdheid.)

Mooi toch!

Link naar reactie
Enige goeie reactie Mark, btw zeer fraaie 993 :foto: 911 weg :P

Blijf erbij dat rij beleving van Porsche en BMW behoorlijk in elkaars verlengde liggen. Meer dan bij andere "sportieve" merken. My 2 cents (niet noodzakelijkerwijs "anyone's 2 cents"). :)

Je hebt het goed gezien Roger, de 911 (3.2) mocht na 5 jaar trouwe dienst naar een nieuwe liefhebber toe en daar heb ik dus april vorig jaar afscheid van genomen. Daarna zou ik "rustig" gaan orienteren maar Porsche virus sloeg amper een maand later al weer toe. Nu inderdaad 993 C2. In de toekomst nog een keer voor de droomauto (993TT). <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.