Ga naar inhoud

M meets P


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

In samenwerking met MarcelB zowel hier aktief als op het porsche forum willen wij in februari/maart een knalrit in Duitsland organiseren max. 15 auto's. Wij hebben al een ;) meeting en een QPe meeting dus ik dacht waarom geen :m: en porsche meeting. Om er een schepje bovenop te gooien (kom maar jongens) het gaat alleen om :m: 's ik maak mij er niet populairder op ik weet het. De gezamenlijke ZZZ knalritten zijn toegankelijk voor iedereen echter deze rit is bedoelt als meeting tussen de :m: 's en de P's. Uitraard is iedereen welkom bij deze meeting aanwezig te zijn :m:

Lijst van deelnemers:

1) Roodkapje

2) Edwin en Nadia

3) M coupe

4) Gast (met een getunde :m: :D :D )

5) Z3Mroadster

6) MdV (met een gehuurde :m::schater: )

7) (S)topploss

8) Z3mrunner

Iemand vergeten meld mij dit even :m:

aangepast door z3mroadster
Link naar reactie
  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een reactie van het P-forum:

"I'm out. Een keer trappen over de autobahn vind ik hartstikke leuk.

Krachtmeting hoeft voor mij niet. Geloof best dat die M's hard kunnen."

Ik vind de reactie van deze man verstandig. Een keer trappen over de autobahn IS ook hartstikke leuk. Daarom heb ik me weer opgegeven voor deze activiteit in februari. Maar wat er nu bedacht is???

Heren M-rijders, jullie slaan volkomen door. Waar gaat dit nog over?

Het gaat hier over rechte weg rijden, gaspedaal intrappen. Dit heeft niets met een echte krachtmeeting van doen: wie stuurt het beste, wie heeft de betere bochtentechniek, wie beheerst zijn auto het beste, wie haalt meer uit de beschikbare PK's, nee, niets van dat al!

Kolder om (inderdaad, op die openbare weg!!) dit soort fratsen uit te halen. Tjonge jonge, wat gaan we in godsnaam bewijzen. Valt het antwoord van deze "strijd" niet uit een boekje te halen??

Voor de derde keer in een aantal jaren blijkt het nodig hier dat geweldige statement van het Engelse forum van stal te halen voor de overmoedigen onder ons: "It's the car that's fast, not you."

Hier komen alleen maar ongelukken van.

Link naar reactie
Een reactie van het P-forum:

"I'm out. Een keer trappen over de autobahn vind ik hartstikke leuk.

Krachtmeting hoeft voor mij niet. Geloof best dat die M's hard kunnen."

Ik vind de reactie van deze man verstandig. Een keer trappen over de autobahn IS ook hartstikke leuk. Daarom heb ik me weer opgegeven voor deze activiteit in februari. Maar wat er nu bedacht is???

Heren M-rijders, jullie slaan volkomen door. Waar gaat dit nog over?

Het gaat hier over rechte weg rijden, gaspedaal intrappen. Dit heeft niets met een echte krachtmeeting van doen: wie stuurt het beste, wie heeft de betere bochtentechniek, wie beheerst zijn auto het beste, wie haalt meer uit de beschikbare PK's, nee, niets van dat al!

Kolder om (inderdaad, op die openbare weg!!) dit soort fratsen uit te halen. Tjonge jonge, wat gaan we in godsnaam bewijzen. Valt het antwoord van deze "strijd" niet uit een boekje te halen??

Voor de derde keer in een aantal jaren blijkt het nodig hier dat geweldige statement van het Engelse forum van stal te halen voor de overmoedigen onder ons: "It's the car that's fast, not you."

Hier komen alleen maar ongelukken van.

Link naar reactie

Laten we alles wel even in het juiste perspectief zien. Het wordt geen krachtmeting. Laat dat duidelijk zijn. Het wordt een rit met een mooi stukje weg door Duitsland.

Om een hoop vooroordelen weg te nemen kun je het vergelijken met deze meeting:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t...=corvette+meets

Prima sfeer en respect voor elkaars auto's. Gewoon een hele leuke dag. Niet meer en niet minder.

Om nog een voorbeeld te geven:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t...t=autobahnrasen

Resumerend: Géén Krachtmeting in de zin van een wedstrijd

Link naar reactie
Laten we alles wel even in het juiste perspectief zien. Het wordt geen krachtmeting. Laat dat duidelijk zijn. Het wordt een rit met een mooi stukje weg door Duitsland.

Om een hoop vooroordelen weg te nemen kun je het vergelijken met deze meeting:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t...=corvette+meets

Prima sfeer en respect voor elkaars auto's. Gewoon een hele leuke dag. Niet meer en niet minder.

Om nog een voorbeeld te geven:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t...t=autobahnrasen

Resumerend: Géén Krachtmeting in de zin van een wedstrijd

Hallo zeg, ik verzin het niet. Dit staat er letterlijk:

De gezamenlijke ZZZ knalritten zijn toegankelijk voor iedereen echter deze rit is bedoelt om een krachtmeting te doen tussen de ;) 's en de P's.

Een rit met een mooi stukje weg... Ja, ja, en Balkenende speelt liever met treintjes dan dat 'ie MP is. Hou op zeg.

Geen misverstand over mogelijk. Ik blijf het kolder vinden. Doorgeslagen gedoe. Levensgevaarlijk.

Link naar reactie

"Vroeger" - zoals ze bij ons in Brabant zeggen - "was alles beter!" Nou, als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat dat erg meevalt. Vroeger namelijk had ik zo'n P. En ja, die dingen gaan hard. Maar in 1998 zag ik het licht en kocht een QP. Die dingen gaan ook hard. Dus wat dat betreft is het 1-1. Echter qua looks wint elke Z, waarmee het 2-1 wordt voor de Z. Onverslaanbaar dus, krachtmeting overbodig!

Link naar reactie

Is prima, Rob. je mening is helder.

Roger, ik denk dat we de boel maar af moeten blazen gezien de reacties. Was een goed initiatief, maar op deze manier ga ik me hier niet voor inzetten.

De combi tussen de fora lijkt niet te slagen.

Marcel B.

Link naar reactie
Is prima, Rob. je mening is helder.

Roger, ik denk dat we de boel maar af moeten blazen gezien de reacties. Was een goed initiatief, maar op deze manier ga ik me hier niet voor inzetten.

De combi tussen de fora lijkt niet te slagen.

Marcel B.

Het is volgens mij nog steeds een goed initiatief, echter de klemtoon is verkeerd gelegd, een gezamenlijke meeting tussen porsches en onze Z-tjes is natuurlijk hardstikke leuk, om dit op de autobahn in duitsland te doen is ook leuk, maar het is niet zo leuk om niet ;) :m:-en uit te sluiten. Vraag mij dan ook af wat hier de achterliggende gedachte van is ???? gaan dezen niet hard genoeg om in dit selecte gezelschap mee te mogen ??? Als dat de insteek is dan denk ik dat de bijeenkomst inderdaad beter afgeblazen kan worden. Mogen van de Porsches ook alleen de snelste jongens uit de klas mee ????? als dit zo is vrees ik dat onze Z-tjes het sowieso zullen moeten afleggen....helaas.....er zijn nou eenmaal snellere porkers dan dat er ;) :m: en zijn....

Maak er wat leuks van en sluit niemand uit, voor je het weet wordt je zelf ook uitgesloten....

Just my humble opinion, verder veel plezier ermee (gemeend), maar hou het veilig.

Link naar reactie
Is prima, Rob. je mening is helder.

Roger, ik denk dat we de boel maar af moeten blazen gezien de reacties. Was een goed initiatief, maar op deze manier ga ik me hier niet voor inzetten.

De combi tussen de fora lijkt niet te slagen.

Marcel B.

De combi tussen de fora klikt wel echter zijn er hier een aantal mensen die denken dat wij onverantwoord de autobahn opgaan. Marcel het leek mij een goed initiatief om eens mensen van verschillende fora bij elkaar te brengen. Jammer dat men het zo snel afbrand , terwijl dit juist de mensen zijn waarvan ik dacht dat ze mij zouden kennen. Dus niet als een idioot blind de autobahn over maar verantwoord rijden. En ja Rob, ik bedoel o.a. jouw, ik ben niet kwaad eerder teleurgesteld. Jammer dat dergelijke initiatiefen hier niet worden gewaardeerd. Topic hoeft niet op slot kom maar op met die shit,ik loop niet weg voor wat tegengas.
Link naar reactie
Hallo zeg, ik verzin het niet. Dit staat er letterlijk:

De gezamenlijke ZZZ knalritten zijn toegankelijk voor iedereen echter deze rit is bedoelt om een krachtmeting te doen tussen de ;) 's en de P's.

Een rit met een mooi stukje weg... Ja, ja, en Balkenende speelt liever met treintjes dan dat 'ie MP is. Hou op zeg.

Geen misverstand over mogelijk. Ik blijf het kolder vinden. Doorgeslagen gedoe. Levensgevaarlijk.

Hier kan ik me echt helemaal volledig bij aansluiten. Wat een bullshit zeg.

Link naar reactie

Het forum moet uiteraard blij zijn met mensen als Roger die bereid zijn om uberhaupt dingen te organiseren, in alle meetingen en samenkomsten zijn er altijd mensen nodig die hun vrije tijd willen offeren om een uitje voor anderen te organiseren. 99 % van de leden van een forum is hier te beroerd voor.

Ik denk dat alle oproer is ontstaan door een aantal termen die in de openingspost zijn gebruikt waaruit een ieder kan concluderen dat het hier om een wedstrijd gaat.

Roger (en anderen),

blijf vooral dingen organiseren maar denk ff na voor je iets op het forum zet. De kans is groot dat wanneer iets door 1000+ leden wordt gelezen er misverstanden ontstaan als niet heel duidelijk wordt omschreven wat de bedoeling is.

De gezamenlijke ZZZ knalritten zijn toegankelijk voor iedereen echter deze rit is bedoelt om een krachtmeting te doen tussen de ;) 's en de P's.

QUOTE(Marcel B. @ 14 Dec 2007, 02:48)

Laten we alles wel even in het juiste perspectief zien. Het wordt geen krachtmeting. Laat dat duidelijk zijn. Het wordt een rit met een mooi stukje weg door Duitsland.

Ten overvloede....als het niet om een krachtmeting gaat, schrijf dan ook niet op dat het om een krachtmeting gaat......lol.....

Succes.

Link naar reactie
De gezamenlijke ZZZ knalritten zijn toegankelijk voor iedereen echter deze rit is bedoelt om een krachtmeting te doen tussen de :m: 's en de P's.

Volgens mij blijkt uit de letterlijke statements van Marcel en Roger in dit topic, al dat bovenstaand niet het geval is. Even kietelen is leuk ;) maar om het als niet-organisator zo te positioneren terwijl de organisatoren het anders bedoelen (dit mag toch wel duidelijk zijn inmiddels), vind ik niet helemaal gepast.

Heb recentelijk ook een bak gezeik over me heen gehad over de knalrit op 24/02, zowel via het topic en PM. Laat ik het zo samenvatten: sommige forumleden denken zich heel wat te kunnen permitteren in hun uitingen en realiseren zich kennelijk niet, dat daarmee de zin en energie om uberhaupt iets te regelen, als sneeuw voor de zon verdwijnt. Typisch Nederlands om iemand die z'n kop boven het maaiveld uitsteekt, te bekritiseren. Er zijn er al genoeg (inderdaad de >99% waar je aan refereert) leden die weinig tot niets doen. Dat is prima, zo verschillen we allemaal. Met 1000 ritten per jaar is het forum ook niet echt gebaat :m:. Maar laat degenen die dan iets organiseren lekker met rust, meld je niet aan als je het niets vindt en scroll lekker door naar het volgende topic. ;)

Link naar reactie
............ echter deze rit is bedoelt om een krachtmeting te doen tussen de :m: 's en de P's.

Deze zin heb ik ook gelezen, maar ging er niet vanuit dat ik het letterlijk moest nemen. in de zin dat het eeen wedstrijd zou worden en Roger kennende (en ken hem maar klein beetje!) zal dat zeker niet de bedoeling zijn.

Denk dat binnen de porsche groep de motorvermogens sterk uiteenlopen? (sommige minder, andere zwaarder dan Z3/Z4)

Gewoon een stel auto liefhebbers die lekker gaan knallen (ik doe het liever ergens anders heb ik al eerder gepost ;) ).

Link naar reactie
Volgens mij blijkt uit de letterlijke statements van Marcel en Roger in dit topic, al dat bovenstaand niet het geval is. Even kietelen is leuk ;) maar om het als niet-organisator zo te positioneren terwijl de organisatoren het anders bedoelen (dit mag toch wel duidelijk zijn inmiddels), vind ik niet helemaal gepast.

Wat ik hier aanhaal is een letterlijke statement van de organisator..............hiermee wilde ik duidelijk maken dat het doel van de rit kennelijk niet duidelijk is....

Link naar reactie

Wel weer een partij gezeur om niets imho. Wanneer iemand met een groepje lekker wil scheuren over een weg waar dat kan en mag dan moet hij of zij dat toch gewoon lekker zelf weten?

Net alsof er bij een knalrit met regelmatig 200+ niets aan de hand is (ik heb geen commentaar gelezen daaromtrent in elk geval) maar nu het weer een trapje harder gaat is het ineens levenslink...

Wat mij betreft: Heren, succes met de organisatie!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.