• Aankondigingen

• Sjonnie Kroket

Inloggen bestaande gebruikers   31-12-15

Wel mensen een nieuw jaar een nieuw forum....met enkele aanpassingen. Op dit moment wordt er nog hard aan de upgrade gewerkt achter de schermen. Aangezien mijn mailbox overstroomt heb ik maar even een nieuw topic aangemaakt voor het aanmelden van bestaande leden. Wat er nu veranderd is bij het aanmelden op het forum is dat je moet inloggen met je forumnaam en niet met je gebruikersnaam. Het wachtwoord is hetzelfde gebleven. Tevens kun je nu heel simpel registreren en inloggen met je Facebook account. Mocht je er niet uitkomen dan kan je 1 van de admins een mail sturen en helpen wij je verder. Het inloggen gaat dus nu als volgt: ga naar Log-in, voer je forumnaam in (dus niet je gebruikersnaam) en vervolgens je bestaande wachtwoord. Of klik op 'inloggen met Facebook' en volg de aanwijzingen. Het forum zal automatisch je gevens koppelen indien je e-mailadres wat bekend is bij Facebook overeenkomt met je e-mailadres wat hier bekend is. Je ziet er zal een hele nieuwe wereld voor je open gaan.
    • 2.5si

LET OP: Statusupdate ≠ PM!   28-01-16

Dames en heren, jongens en meisjes,   Met de nieuwe forum layout zijn er ook wat niewe features. Wij merken dat die niet allemaal bekend zijn.   Status update   Een voorbeeld daarvan is de "status update". Voor de mensen met Facebook: te vergelijken met een post op iemands tijdlijn. Bij ons heet dat iemands "feed". Net als bij Facebook, zijn status updates / iemand zijn "feed" zichtbaar voor iedere ingelogde member. Als je iemand een bericht wilt sturen dat niet geschikt is om te lezen voor anderen , bijvoorbeeld over de afwikkeling van een koop / verkoop of met andere privé gegevens, dan is de statusupdate dus NIET geschikt.   PM   Voor dat soort berichten blijft de oude vertrouwde PM (los van zaken buiten het forum om als telefoon / whatsapp / etc.) het beste medium.   Ter illustratie:   Stel ik wil Roger een PM sturen omdat ik iets wil melden dat niet iedereen hoeft te zien (ultrageheime administrators info bijvoorbeeld): dan klik ik in zijn member profile bij de groene pijl hieronder. Als ik hem iets wil sturen wat iedereen mag zien (bijvoorbeeld felicitaties), dan kan ik ook kiezen voor de statusupdate bij de rode pijl hieronder.      
Driez

"Krentenwegge rit 2013" 6 oktober 2013

247 berichten in dit topic

Dat ringsteken lijkt me best leuk (ik heb een hele vaste hand :lol: ) maar helaas zondag andere plannen,

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kleine aanpassing hier voor as zondag. Jordi wil niet, dus Larissa mag weer eens mee..

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gezien Ivo weer eens bij een of ander Porsche centrum is deel ik je alvast mede dat zij met zijn tweeën aanwezig zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht

Geplaatst: (aangepast)

Echt waar hoor, hele mooie prijzen en voor iedereen meerdere nuttige gadgets.

Vraag maar aan Rob want die zit hier naast me.

Over een uurtje staan de TT en G bestanden op het forum.

aangepast door Driez

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb ze allemaal al gezien :P

Het is alleen al de moeite waard om voor de gadgets mee te rijden :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Rob want die zit hier naast me.

G bestanden .

<_< als die naast je zit dan heb je het natuurlijk over Gay bestanden :gayfight:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is alleen al de moeite waard om voor de gadgets mee te rijden :lol:

Als je daar mensen mee moet trekken.....!

Volgens mij wordt het tijd om forumzegels te gaan verstrekken voor het meerijden van een rit.

:lol:

aangepast door Tja

Deel dit bericht

Link naar bericht

Echt waar hoor, hele mooie prijzen en voor iedereen meerdere nuttige gadgets.

Vraag maar aan Rob want die zit hier naast me.

Over een uurtje staan de TT en G bestanden op het forum.

Nog 5 minuten voor de bestanden :P:P

Deel dit bericht

Link naar bericht

<_< als die naast je zit dan heb je het natuurlijk over Gay bestanden :gayfight:

Willem heeft speciaal voor jou zojuist een stoeltje naast die van mij gereserveerd tijdens de lunch :kisstogether:
1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht

<_<Gay bestanden :gayfight:

Voorbehouden aan E & H <_<:hypocritesmiley::sFun_banana2:

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht

Super, dan doe ik mijn bioscoopbroek aan :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb je die gratis bij je cultuurkaart gekregen Ruud? :hypocritesmiley:

aangepast door Driez
1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Garminfiles heb ik niet kunnen controleren, dus gebruik op eigen risico

Beide files even opgeslagen, geopend in Mapsource en opnieuw berekend.

In beide files zitten 2 foutjes (Paar 100 meter een verkeerde straat in en lopen dan dood, dus weer terug.

Iemand die goed naar het scherm kijkt, kan wel zien welke route er gevolgd moet worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

^Jij rijdt toch niet mee, dus niemand onderweg om ons zorgen over te moeten maken :)

aangepast door BMW-Z-CSi

Deel dit bericht

Link naar bericht

Rob, bedankt voor het plaatsen van de TT en G bestanden!

aangepast door Driez

Deel dit bericht

Link naar bericht

Graag gedaan Willem en bedankt voor de overheerlijke frieten en worst :thumbup:

aangepast door BMW-Z-CSi

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat geen kroket......ben je ziek

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zelf gemaakte frieten door Willem, geen snackbar-hap :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

ZO ZO ZO ZO ZO ZO ZO ZO 06-10 06-10 06-10 06-10 06-10 06-10 06-10 06-10 aa.gif bb.gif c.gif d.gif b.gif b.gif bb.gif aa.gif 00:00 03:00 06:00 09:00 12:00 15:00 18:00 21:00 12° C 11° C 10° C 11° C 16° C 18° C 17° C 12° C

Deel dit bericht

Link naar bericht

Goed zo Willem. De organisatie wordt door de weergoden beloond voor haar inzet.!!

Wij kijken er naar uit.

Met wat zuidelijke mafketels overnachten bij de oosterburen en dan 's ochtends naar Enschede !

Deel dit bericht

Link naar bericht

Rob , ik denk dat u "inbox" vol zit

Deel dit bericht

Link naar bericht

Er is weer plek :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik wens jullie morgen allemaal veel plezier en mooi weer,ik kan zelf niet ,wellicht kom ik jullie wel tegen,ben zondag wel in Enschede en omgeving,dus ik zal claxoneren als ik een kudde ZZZ-tjes tegen kom.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een beetje laat maar ik kon mijn account nog niet direct gebruiken.

Is het nog mogelijk twee auto's (vier personen) in te schrijven, het gaat om mij (Z4) en mijn vader (Z3)?

Wij willen graag alleen met de lunch meedoen (en de rit natuurlijk)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.