Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Stefanw

Even voorstellen en ook een vraag bmw z4 E85

Aanbevolen berichten

Even voorstellen en ook een vraag bmw z4 E85

Goedenavond , 

ik ben Stefan Worseling uit Roosendaal. Sinds vorige week een 2004 e85 in het bezit (2.5 automaat 2004)

Ik heb de auto gekocht terwijl er een bumperschade aan de voorkant op zat. Tijdens de koop dit ingecalculeerd , vanavond tijdens het demonteren van de bumper erachter gekomen dat ik voor de rechter voorkant een nieuwe of 2e hands wiel/modderkuip nodig heb plus bodemcover die aan de wielkast vast komtgeschroeft waar de bumper weer op rust. Tevens nieuwe mistlichten. Op diverse sites al een beetje gezocht maar weinig gevonden. Iemand nog tips wie ik vooral zou kunnen benaderen voor de wielkast en bijbehorende plaat?

vriendelijke groet

Stefan

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hallo Stefan,

Hartelijk welkom en veel succes toegewenst met je project.

Heb je al op de Duitse ebay gezocht op de artikelnummers van de onderdelen die je zoekt?

Je kunt op diverse sites de originele BMW onderdeelnummers opzoeken, bijvoorbeeld hier:

https://bmwshop.ekris.nl/nl/onderdelen

En dan de nummers copy/pasten in een ebay zoekopdracht. Er zijn ook slopen met Z4s in NL maar daar heb ik zelf geen directe ervaring mee.

Veel ZZZZucces!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een maand of 6 geleden nog dit binnenspatbord besteld n.a.v. wat eerder vreetwerk .  Ik weet niet of ze nog op voorraad zijn, maar loont de moeite om even te eBayen, het scheelt ongeveer de helft met de dealerprijs.  Klikje.

Deel dit bericht

Link naar bericht

@Stefanw, Welkom hier en veel succes met je sleutelklus. Ook gedemonteerd zijn we hier wel benieuwd naar foto's. Zou bijna zeggen juist dan willen we graag plaatjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mannen, bedankt voor de tips. De wielkuip heb ik after market gekocht en past goed. De z4 staat nu bij de spuiter , foto’s volgen zodra hij klaar is

Grt Stefan

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden