Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

rmassuger

Uitlezen abs met icarsoft

Aanbevolen berichten

Uitlezen abs met icarsoft

Bij mijn Z3 brand het abs lampje. Ik heb tweedehands een icarsoft i910 gekocht om de storing uit te lezen.

Ik krijg echter meldingen waar ik niets mee kan. Iemand ervaring met de icarsoft i910 en de meldingen?

IMG_20181103_100844_resized_20181204_074708345.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bedankt voor de handleiding. Ik heb het idee dat de software niet helemaal goed werkt doordat die "no found" bij verschillende menu's wordt gegeven. De software is wel de versie die je op de icarsoft website kunt downloaden.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mijn Z3 uit 1999 facelift model heeft twee OBD stekkers een ronde OBDI onder de motorkap en een OBDII onder het dashboard.

Niet alle modules kun je via OBDII uitlezen. Volgens mij de ABS ook niet, volgens mij (weet het niet meer helemaal zeker) moet die via de OBDI onder motorkap. Ik weet niet of je uitlezer hiervoor geschikt is, maar dat staat vast in de handleiding. Voor OBDI zijn er verloopkabels beschikbaar

Deel dit bericht

Link naar bericht

Volgens de beschrijving is de lezer geschikt voor OBD1. Ik gebruik een verloopkabel van obd1 naar odb2. De lezer maakt wel contact met de auto. Het scherm in de screenshot is als je de abs uitlezen optie kiest.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden