Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Aanbevolen berichten

Hardtop

Goedenavond. Deze week aangemeld en nu v h eerst op het forum. Mijn is Lia en ik rij sinds kort een Z3 uit 1997

Daar deze uit n nalatenschap komt kwam er geen informatie verder mee

De hardtop kreeg ik los erbij en hoort bij de auto is mij verzekerd. Nu lukt het mij niet om de hardtop te plaatsen

De 2 pennen achter gaan er niet helemaal in. Zo ver opgemerkt is dat de aansluitingen v d achterruit verwarming er de oorzaak van zijn ?

Voorkant vraag ik me af of er net zoals bij softtop er links rechts v die handels moeten zijn. Nu steunt alleen de rand  vd top tegen de voorruit zonder enige beveiliging. Is dat zoals het hoort ?

Zag 2 gaatjes waar bovenop de ruit pennetjes in kunnen. Deze ontbreken bij de top dan

Verzoek gaarne om advies en tips en wellicht bestaan er handleidingen vh monteren op het net. Zou fijn zijn om deze links te ontvangen

Het heeft enige haast daar de softtop  blijkt te lekken ….... Alvast bedankt en vriendelijke groet Lia

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoi Lia, wellicht helpt dit filmpje je: 

Bij mij ging de hardtop er probleemloos op, met twee personen installeren is het beste. Even stellen en je ZZZ is winterproof! 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bedankt Beamer C v h filmpje ! Het is helaas weer niet gelukt. Zelfde problemen nog steeds

Lees hier over ene Ruud en iets over Roodkapje … ! Is dit een garage voor Z3 ? En zo ja hoe is degene te bereiken ? 

Graag. zsm reacties. Zie mn vorige bericht svp. Dank alvast en een vriendelijke groet Lia

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat HAL2001 zei...

NB: Ruud heeft het meestal erg druk, snelste contactmanier is 'm even te bellen!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden