Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

IJssel

achterklep gaat niet open

Aanbevolen berichten

@sandere39 leek mij ook Sander, waarom een dealer dat dan niet doet..... of ik moet het diverse keren  verkeerd gelezen hebben op de diverse fora's

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb het destijds ook moeten doen met het vervangen van de dakslangen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Eeeuh bij component activering.

Exact weet ik t zo niet te vertellen maar als je wat gaat zoeken dan vind je t vanzelf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎30‎-‎11‎-‎2018 om 01:40 zei Blackwwz3:

Dus Theo je bent welkom, je weet me te wonen haha. Valt mee qua werk i.c.m. bijpraten..... koste het meer tjjjd haha. Heb je me nummer nog eventueel, appen bellen kan altijd.😊

@Ka4 je bent welkom. Samen met Theo eventueel😁😉🤣😂 komt er van montage niks meer haha

@Blackwwz3

Bedankt voor het aanbod Leon, ik kom er op terug, zal wel ergens dit voorjaar worden, Spulletjes bestellen en priegelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Theo Pauwels heeft  de noodontgrendeling er bij de mijne  ingemaakt , was ongeveer 15 min werk, ook ik heb geen skiluikje maar heb op die plaats  achter het los te klikken. Panneeltje een klein rond gaat je in de bekleding  gemaakt  en kan nu  van daaruit met een stokje met haakje de  noodontgrendeling bedienen. 

Bij mij  ging de koffer ook niet  open met  het daarvoor bestemde  computer programma.

Deel dit bericht

Link naar bericht

@Eddo61 goede tip, heb je daar een foto van voor degene die ook geen skiluik hebben en geïnteresseerd zijn

Hoor het we Theo 👍

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden