Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

HUB

Kumho Ecsta PS71

Aanbevolen berichten

Zijn er Z3 rijders die ervaringen hebben met deze band? Of een ander type uit de serie? De hier alom geroemde Pilot Sport is me te kostbaar, vooral omdat de achterbanden fors te lijden hebben. De Primacy 4 die er nu onder liggen voldoen uitstekend maar ik overweeg eens een ander merk: Hankook of deze Kumho. Misschien geen 10 op alle fronten maar zeker een 8 en dan netjes geprijsd. Het circuit ga ik er niet mee op dus... Groet, Jan.

picture-1528688910127.jpeg

bewerkt door HUB

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hankook heb ik er zelf onder liggen en die bevallen mij uitstekend. Breedsetje 17" rondom was incl montage rondom de 500 euro. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Pilot Sports (225x45xR17Y V + 245X40XR17Y A) komen mij vandaag op € 588,- all in. De PS71 rond de € 320,- inkoop plus € 100,- voor monteren en balanceren en dat is serieus verschil IMO. Kumho KU39 zit in dezelfde een hogere prijsklasse als PS71 is mijn eerste idee maar wat de verschillen zijn weet ik eigenlijk nog niet goed. Dit zou volgens sommige websites het vlaggenschip van Kumho zijn. Welk type Hankook's heb je er onder liggen?

bewerkt door HUB

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden