Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

ChriZ

Z4 roadster sticker voor plexiglas winddeflector

Aanbevolen berichten

Z4 roadster sticker voor plexiglas winddeflector

Voor m'n Z4 e89 heb ik voor het plexiglas ruitje tussen de stoelen dit ontwerp laten maken. Het wordt als sticker in melkfolie geleverd, dus een soort van transparant wit.

Zelf ga ik voor het achter elkaar geschreven ontwerp. Zijn er nog meer leden met een plexiglas ruitje geïnteresseerd in deze sticker?

Z4 roadster.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

UPje; zijn er geen mensen met een plexiglas ruitje in hun e89 die dit ook willen? Een soort groupbuy zeg maar 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben benieuwd. Nou heb ik geen E89, maar ik moet zeggen dat ik niet zo'n fan ben van (toegevoegde) type aanduidingen . Ze maken bijna nooit deel uit van het oorspronkeilijke ontwerp (anders dan de originele merktekens). Ik haal type aaanduingen e.d. daarom eigenlijk standaard weg. Ik weet zelf wel waar ik in rij, veel anderen ook en als anderen dat niet weten interesseert me  dat niet 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is heel subtiel, omdat het in melkwit geprint wordt. Zelf ben ik ook geen fan van al die OEM-logo's op de auto. Komende winter neem ik de föhn ter hand en gaat alles er af. Op m'n Boxster S had ik op de winddeflector ook een logo (van Porsche in dit geval), dus dacht dat het voor de Z4 e89 ook wel een leuk idee zou zijn. Misschien zijn er leden die dit idee met me delen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden