Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Watergek1959

Navigatie update Z4 E85

Aanbevolen berichten

Navigatie update Z4 E85

Ik heb een Z4 met het Professional navigatiesysteem (pop-up display in dashboard).

Momenteel zit nog de navigatie dvd uit 2003 erin. Ik heb diverse dvd's geprobeerd te branden met nieuwere software specifiek voor de Professional uitvoering maar geen enkele wordt herkend door het systeem (no cd or dvd).  (BMW Navigation DVD Road Map Europe HIGH 2016 DVD MULTiLANGUAGE-NAViGON)

Het bestandssysteem van de gebrande dvd's ziet er nagenoeg identiek uit aan het origineel. Iemand advies? 

Deel dit bericht

Link naar bericht

je kan het beter niet kopiëren, werkt wel maar ik heb het zelf ook mee gemaakt, dat hij dan vast loopt dus kan je beter een keer weer een nieuw aanschaffen , ik was in Italië en opeens deed de navigatie het niet meer. heb nu een nieuwe aangeschaft en nooit geen last meer gehad.

dus je kan de cd's wel kopiëren maar ik moet het je toch  afraden

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik gebruik al een tijdje de 2018 versie, zelf gebrand en werkt tadeloos, het origineel ligt op een veilige plek.

Je moet wel ff je brandersoftware op laagste snelheid zetten.

Ik brand hem op DVD single layer.

bewerkt door CorvH

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kan je eens een printscreen maken van de mapstructuur (inhoudsopgave) van de dvd? 

Inhoud navigatie BMW.jpg

bewerkt door Watergek1959
Afbeelding toegevoegd

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden