Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Specialized

BMW Z3 driehoek rubber (guide rail)

Aanbevolen berichten

BMW Z3 driehoek rubber (guide rail)

Hallo allen,

Kan iemand mij vertellen of ik het onderdeel/rubber zoals weergegeven op de foto (nummer 3) ergens in Nederland kan krijgen? Ik heb alles afgebeld en gezocht maar kom er geen wijs uit, hoop dat de experts hier mij antwoord kunnen geven :).

Groet Kees

Voorbeeld foto.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

ben je al bij de dealer geweest?

Als ik het onderdeel opzoek staat deze van wat ik kan zien nog gewoon op leverbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoi Guido,

Op welke website heb je gekeken? Als ik bij Ekris kijk zie ik 'm er niet tussen staan namelijk. Dealer Amsterdam wist mij te vertellen dat dan het hele raam mee besteld moet worden maar daar geloof ik helemaal niks van.

Groetjes,

Kees

bewerkt door Specialized

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uur geleden zei Specialized:

Hoi Guido,

Op welke website heb je gekeken? Als ik bij Ekris kijk zie ik 'm er niet tussen staan namelijk. Dealer Amsterdam wist mij te vertellen dat dan het hele raam mee besteld moet worden maar daar geloof ik helemaal niks van.

Groetjes,

Kees

Je kan het onderdeelnummer gewoon bij ekris invoeren en dan komt ie gewoon in de webshop naar boven.

Je kan dus gewoon naar de dealer en het onderdeelnummer noemen.

Ik weet niet of je links of rechts nodig hebt en welke auto je hebt. Die info mist dus exacte onderdeelnummers moet je zelf even op realoem opzoeken

Deel dit bericht

Link naar bericht

Super, ik heb 'm besteld! Thanks voor jullie hulp. Wat betreft het monteren van dit rubber, is daar nog speciaal gereedschap of andere benodigdheden (kit o.i.d.) voor nodig?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden