Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Scorpion

Vraagje uit de UK

Aanbevolen berichten

Vraagje uit de UK

Kan iemand hier mee helpen?

hello Roger , I’m trying to find an arrester Cable part number 82799405843 for my z3 but they have stopped selling them in the uk . Can you still get them in Holland? Ian

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb ook zo'n koord in de auto. Om heel eerlijk te zijn helpt het geen føck en sloopt het alleen maar je kofferbakrubber als de koffer vol beladen op het deksel zit.

Gebruik/Heb jij er ook 1 @Shoveltje?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kabel/band om het kofferdeksel met beladen koffer voor de Z3/Z4 tegen te houden zodat deze niet door kan slaan tegen het ruitje.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

^^^

Heb ik inderdaad ook in de Z4 zitten; ik zet 'm alleen vast als het kofferrekje gemonteerd  wordt en dient bij mij als reminder om de kofferdeksel met de hand vast te houden om te voorkomen dat bij openen de opstaande rand van het rekje ( op correcte wijze gemonteerd..... :default_hypocritesmiley: .. :whistle:...) het achterruitje in tikt. 

Ik heb zo m'n twijfels over het " arresting " vermogen van het kabeltje, het is m.i.  meer symbolisch; zo'n kabeltje gaat geen kofferbakdeksel van 10 kilo, 5 kilo aan bevestigingsbeugels en koffer plus 15 kilo bagage tegenhouden..... maar ja, symboliek is ook wat waard..... ..:default_cool:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden