Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

HOFFR02

E89 in de noodloop

Aanbevolen berichten

E89 in de noodloop

Hoi, even een snelle vraag. Momenteel verblijven we in Italie, net de tank volgegooid en daarna 10 km gereden. Op het moment dat we stilstonden en de motor dus stationair draaide en de wagen op een helling stond sprong deze in de noodloop. Motorlampje brande oranje echter de boordcomputer gaf geen storing aan. Even de motor uitgezet en opnieuw gestart en een paar keer goed gas gegeven, hierna was het euvel over. Na 20 km weer stationair nogmaals het zelfde probleem, ook hier stond de auto een beetje achterover op een helling. Iemand enig idee??? Vervuilde benzine of wellicht de tank te vol.........  betreft een 3.5IS 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nokkenas of krukassensor?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zou de boordcomputer dan geen melding geven ??? maar wellicht even  laten uitlezen😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

Denk zelf aan slechte benzine of lucht in de aanvoerleiding, morgen maar weer op weg en hopen op een goede afloop 😇

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ken de BC van een E89 niet, maar ik vraag me af of die een melding van dat soort sensoren geeft. Succes in elk geval!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Net de Passo Rollo opgestoven en geen centje pijn meer😁 ga er van uit dat het wat vuil is geweest😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

Juich niet te hard, krukassensoren haperden bij mij pas zodra het warm werd buiten... 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja ik weet het. Had dit weekend zullen gaan voorrijden maar verschoven naar weekend van de 22e ivm slecht weer wat er vorige week nog werd voorspeld 🤬

• Confused 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hopelijk blijft 't probleem weg. In ieder geval gedurende je trip :thumbup:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden