Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Watergek1959

Software pakket

Aanbevolen berichten

Het rare is dat ik op de plaatjes ook een gedeelte van een screenshot van ISTA zie, maar dat zit er volgens de opgaaf niet bij.

Alle software die je daar ziet is uiteindelijk ook op het internet te vinden, gratis.

Dus ik heb altijd wat moeite met vrijbuiters die er dan aanzienlijk geld voor vragen (in theorie is dit heling, en dat is voor mijn gevoel nog wat erger dan 'illegaal' downloaden danwel de auteurswet particulier overtreden)

De kabel die ze erbij doen kost ongeveer een tientje incl verzenden:

https://www.aliexpress.com/item/Best-Qaulity-For-BMW-INPA-K-CAN-K-CAN-INPA-With-FT232RL-Chip-Better-Than-FT232RQ/32852160703.html

(ook op ebay voor vergelijkbare prijs te vinden uiteraard.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bedankt voor je reactie! Ik, ga het dan zeker 

ook niet bestellen. Heb je een link waar ik de software kan downloaden?

Ik zal wel een kabel bestellen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ah, ben wat traag van begrip. Software is niet legaal te downloaden. Zal eens kijken naar een andere oplossing. 

Ik zou het willen gebruiken om o.a. foutcodes te kunnen lezen, resetten, coderen van accessoires en of onderdelen etc. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

De software van bmw komt met een behoorlijk steile leercurve zowel qua gebruik als qua installatie.

Waar je eea kan downloaden is het minste van je zorgen er zijn talloze topics op amerikaanse fora qua links.

Uitlezen doe je met INPA of ISTA-D of DIS (maar voor die laatste moet je VM draaien, dat is een UNIX toepassing)

Coderen doe je met NCS Expert (of NCS dummy), of ISTA-P.

Bij zo'n DVD is alles bij elkaar gezocht, maar nogmaals, het bij elkaar zoeken stelt imo niets voor vergeleken bij de vereiste expertise voor het gebruik.

Het is vakprogrammatuur, dus alles is in vaktaal en er wordt vanuit gegaan dat de operator geschoold is.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden