HUB 7 Bericht rapporteren Geplaatst 5 september 2018 (bewerkt) Weet iemand welke "stijl" dit is? Of zijn dit geen BMW velgen? Ik kan ze nergens vinden, ze lijken me wel okay onder een Z3. Groet, Jan. 5 september 2018 bewerkt door HUB Deel dit bericht Link naar bericht
Mark1bn7 13 Bericht rapporteren Geplaatst 7 september 2018 het lijkt meer op porsche velgen hier kan je zelf even kijken dit zijn alle BMW wielen BmwStyleWheels.com Deel dit bericht Link naar bericht
HUB 7 Bericht rapporteren Geplaatst 7 september 2018 (bewerkt) Hi Mark, ik heb al die websites met BMW OEM-velgen bezocht en meerdere forums maar niets gevonden. Denk dan ook dat het velgen zijn van een ander merk. Je zou best eens gelijk kunnen hebben met Porsche... Ik kom er op terug. Groet Jan. 7 september 2018 bewerkt door HUB typo's Deel dit bericht Link naar bericht
Ewout 18 Bericht rapporteren Geplaatst 7 september 2018 Porsche gebruikt 5x130, BMW doorgaans 5x120. Deel dit bericht Link naar bericht
martind8b 5 Bericht rapporteren Geplaatst 7 september 2018 Volgens mij zijn het velgen van het merk Brock. Even googlen op Brock en afbeeldingen en dan kom je ze wel tegen. Groeten Martin. Deel dit bericht Link naar bericht
HUB 7 Bericht rapporteren Geplaatst 7 september 2018 (bewerkt) Porsche heeft 5x130 steekmaat inderdaad... Deze komt in de buurt maar is het niet. 7 september 2018 bewerkt door HUB Deel dit bericht Link naar bericht
HUB 7 Bericht rapporteren Geplaatst 7 september 2018 (bewerkt) 25 minuten geleden zei martind8b: Volgens mij zijn het velgen van het merk Brock. Even googlen op Brock en afbeeldingen en dan kom je ze wel tegen. Groeten Martin. Brock B2, maar nog niet zeker. Dank voor de tip! Groet, Jan. 7 september 2018 bewerkt door HUB Deel dit bericht Link naar bericht