Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Bumble-Beemer

REACTIETOPIC Water, heide & hunebeddenrit - zondag 2 september 2018

Aanbevolen berichten

Hij was weer fijn Henk! Mooie route, alle bomen / planten mooi in het blad, twee onbelopen hunebedden, goed gegeten (twee keer) en jouw geheel eigen leiderschap! Mooi dagje.

Ik heb helaas maar één foto: tijdens het eerste chaosmoment kon ik één van de vele mooie plaats-/buurtschapnamen op me laten inwerken (helemaal rechts, niet op de ANWB fietsbordjes) ...

C96138DB-E234-41EC-88F9-138FF811641E.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Henk Blazer, bedankt voor de geweldig mooie route in het Drenths landschap. Lunch en diner perfect geregeld het heeft ons gesmaakt. Jammer dat we Azam gemist hebben, de hartelijke groeten van ons. 

6065FF10-A35D-41D4-BE48-413DDB447E56.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Henk, geweldig gedaan :default_thumbup:

Mooie rit (kan ook bijna niet anders in dit deel van het land), heerlijk en gezellig gegeten, en prachtig weer.

Topdag:default_thumbup:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Henk, wat een leiderschap heb je getoond :thumbup: Heerlijke route, heerlijk weer, heerlijk eten en heerlijk gezelschap. Kortom heerlijk dagje, bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ook namens Martin en David, prima geregeld. Mooie omgeving, lekker eten en schitterend weer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het was weer legendarisch! Mooie route Henk, goed (en gezellig!) tafelen, geile ezeltjes, heel veel enkele hunebedden langs opritten van lokale bewoners gezien en een leuk gezelschap. Kortom, volgend jaar weer!! Thanks, ook namens mijn vrouw 🤗

Rob

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wij hebben alleen het diner gedaan, maar fijn dat we mee mochten doen, we vonden het erg gezellig!

En verder eigenlijk alleen maar goede dingen gehoord, dus Henk: :default_sSig_goodjob2:

Deel dit bericht

Link naar bericht

IMG_0038.JPG

IMG_0040.JPG

IMG_0041.JPG

IMG_3172.JPG

IMG_3380.JPG

IMG_3422.JPG

IMG_2707.JPG

IMG_2681.JPG

bewerkt door mohikaan

Deel dit bericht

Link naar bericht

Leuke dag geweest met mooi weer en leuke mensen. Keuze van het diner restaurant bleek uitstekend.  Altijd leuk als een jong echtpaar hun best doen om een kwaliteits restaurant op te bouwen.. (Ze hebben het een jaar geleden overgenomen).

Had er de zaterdag en maandag aan vast geplakt om Drenthe nog wat beter te leren kennen en over de heidevelden te struinen. Is hele mooie provincie en ga daar zeker vaker naar toe.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Henk, dank voor de organisatie. Was een fijne rit in een mooie omgeving.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Op 30 Augustus schreef CorvH :Helaas moet ik me afmelden voor deze rit, mijn auto staat bij het schadebedrijf.

Ik had de restaurants al betaald, en daarom een verzoek tot teruggave gedaan. Aangezien er nog 3 dagen te gaan waren, was het geen probleem. Heb geld terug gekregen en naar Cor overgemaakt.   LETOP, bij echte lastminute afmeldingen, als het restaurant al inkopen gedaan heeft, zal dat niet altijd mogelijk zijn!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Henk bedankt, het lijkt me ook logisch als er kosten gemaakt zijn er bij een last-minute afmelding men het geld niet terug kan krijgen.

Dat dit in dit geval wel kon, is weer een meevaller.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het was weer een heerlijke dagl Leuke rit, goede start-, lunch- en diner locatie, leuk gezelschap en weer een aantal onvoorziene chaosjes. Kortom: weer een topper.up: Bedankt Henk, we wachten op de volgende ! :hypocrite:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bedankt allemaal, maar ik heb eerlijk gezegd geen chaosje gezien.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

^ Nee, jij was toen al aan de horizon vertrokken 😂😂😂😂😂

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden