Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

BMW-Z-CSi

Foto's nieuwe Z4 gelekt! (15-08 update nieuwe foto's!)

Aanbevolen berichten

Prachtig! En weer stoffen dak! Paar jaar wachten en dan kopen 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hmm... die neus lijkt een beetje raar. Met name de koplampen. Waar zijn de dubbele ronde lampen gebleven?  :oldman:

Ik wil 'm graag snel in het echt zien. Ben ook wel benieuwd naar het interieur. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Lijkt wel op (licht) Imolarot 🙂.

Ben benieuwd of BMW van dit model uiteindelijk ook een coupe-versie uit gaat uit brengen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uur geleden zei Individual:

Waar zijn de dubbele ronde lampen gebleven?  :oldman:

Da's ook een beetje een detail wat ik mis en jammer dat ze dat hebben laten vallen. Zo'n klassiek en eigen BMW detail.

De nieuwe 8 heeft dat wel dus bmw stapt daar niet/nog niet vanaf (de 8 ziet er daardoor ook aggresiever uit)

Voor de rest wel een aardige auto. Doet me een beetje denken aan een abarth spider op steroiden. Waarschijnlijk vanwege die koplampen.

bewerkt door GuidoK

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben op basis van de foto’s niet overtuigd. De neus lijkt 1:1 van de 1-serie geleend en van de zij- en achterkant kan het een auto van meerdere merken zijn. Het onderscheidende van de E85 (en trouwens ook van de z3) is er nu wel helemaal af.

De bij de E85 geintroduceerde lijn aan de bovenkant van de zijkant (die refereerde aan het model van een klassieke Engelse roadster), die de E89 ook nog had lijkt ook volledig verdwenen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Valt me op dat alle op- en aanmerkingen een vergelijking zijn met huidige ZZZZ modellen, maar de vliegtuigen van tegenwoordig zien er ook anders dan deze:

Afbeeldingsresultaat voor gebroeders wright

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wennen, zoals met alles wat nieuw / anders is. Kwam deze foto tegen, dan ziet ie er al weer anders / beter imho uit....

IMG_0600.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vind het er een beetje anoniem uitzien.

Deel dit bericht

Link naar bericht

^Dat is precies wat ik bedoel met dat het vanuit de meeste hoeken een auto van meerdere merken kan zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het zou een hele mooie Kia zijn. Dat dan weer wel!

Deel dit bericht

Link naar bericht

De hoge deuren en de lijn in de zijkant doet me denken aan een eerdere Alfa R.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Afgaan op een plaatje is niet altijd  direct overtuigend ook speelt kleur een belangrijke rol .

Laat maar komen ik ben benieuwd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een volledig in camo-folie verpakt exemplaar kwam ons dezer dagen tegemoet rijden op de snelweg. 

't Ging allemaal te snel voor foto's, helaas: Duitse snelwegsnelheden helpen niet echt... :dry:

Eerste indruk van die zéér korte ontmoeting is dat-ie er met een stoffen dak wat eleganter/sportiever uitziet dan z'n voorganger...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden