Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

P@T

Sleutels & kentekencard

Aanbevolen berichten

Sleutels & kentekencard

Gisternacht is er in mijn auto ingebroken 😈 Ik was zo dom om mijn Secrid cardhouder in de auto te laten liggen en ben nu dus zonnebril,  het rijbewijs, pinpas EN kentekencard kwijt. Dat is allemaal wel te vervangen zonder al te veel kosten. Op wonderbaarlijke wijze ook geen schade aan de ZZZZ, alleen vette klauwen op het raam....

Maar wat mij wel zorgen baart is dat ze mijn kentekencard hebben, met alle gegevens van de auto (VIN). Kunnen ze aan de hand van deze card een sleutel laten bij maken of is daar meer voor nodig ?

Graag jullie ervaring/advies.

Dank en groeten,

P@

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als het al zou kunnen, denk ik niet dat de inbreker zich daar van bewust is. Die heeft alleen ingebroken en voor hem interessante dingen meegenomen die hij weer snel kan slijten. Denk dat die pas niet eens tot hem doordringt. Succes met de afhandeling!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bij het eventueel overschrijven, wat dan de eerste actie zou zijn, moet je je kunnen legitimer met passport of identiteits bewijs. Ook bij het aanvragen van een nieuwe sleutel heb je kenteken bewijs en paspoort nodig, dus in jouw geval geen paniek.....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Niet als je hem in Roemenië laat maken.

Maar goed, economisch gezien, hoe interessant is je auto?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Geen zorgen dus. Dank voor de reacties !

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden