Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

luus

Productie-aantallen z3 per kleur

Aanbevolen berichten

Productie-aantallen z3 per kleur

Goedemiddag. Heeft iemand toevallig een overzicht van productie-aantallen van de z3 coupe per kleur? Of een idee waar ik die zou kunnen vinden?

Ik ben vorig jaar ooit na lang rondzoeken ergens een excel overzicht tegengekomen (ik meen op een UK forum) maar ik kan mijn surfgedrag niet meer helemaal (helemaal niet)  reproduceren....

Ik ben specifiek op zoek naar hoeveel z3 coupe's zijn geleverd in blue velvet, zoals die van mij. Ik schat dat het er  niet heel veel zijn want het blijft toch een wat controversiele kleur (love it or hate it..). Mocht iemand een (link naar) overzichtje hebben....

Lucien

IMG_4133.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht

Denk niet veel maar ik vind hem heel mooi.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Op het Duitse forum wel eens dit soort vragen voorbij zien komen voor de E89: schijnt dat je BMW kunt mailen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat is het, super!! Dank je

Voor de geinteresseerden: van de 2798 LHD 3.0 coupes (ex US) zijn er in totaal 7 in blue velvet geleverd, waarvan ....tatatadaa... 1 stuks in leder zwart. Cool hoor (vind ik zelf dan 😀)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ga trouwens ook nog even Frenkie's tip checken bij BMW want om het compleet te maken wil ik nu ook nog wel weten hoeveel van de 151 2.8 coupe's in sonderlackierung in blue velvet waren. Als ik iets heb om te delen zal ik posten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Iets bijzonders is altijd leuk en mooi. 👍

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nog even een update voor wie geinteresseerd is; dit na contact met BMW Group, afdeling Archiv, Sammlung en Classic Brand Management.

Die zeggen dus dat er geen officiele informatie vanuit BMW is over productie-aantallen gekoppeld aan kleur. En dat wat op het  UK 'onlyz3forum' staat het resultaat moet zijn van 'someone doing the checking and counting himself and that  they cannot say how correct the numbers are without doing the same work'. 

Ik hou t bij gebrek aan betere info maar even op de 7 blue velvets.

Plus hulde aan degene die het overzicht gemaakt heeft dat op het UK forum is te vinden 🎉🙌!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden