Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Aanbevolen berichten

uitlezen fout codes

Hoi ,heb mij vandaag uitlees toestel gekocht Maxi San MS509.

Heb mij tussen stuk gekocht voor bmw,nu ik wil de stekker proberen ,maar die past er niet,langs de kant van het rem vloeistof potje.

Nu zie ik ook stekker zitten langs de langs de overkant,,en die past wel. ,probleem opgelost.

Mijn vraag is juist voor wat dient die andere dan naast het rem potje.

Groeten Mike.

Deel dit bericht

Link naar bericht

huh? foto van beide kanten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 12-5-2018 om 23:36 zei GTRene:

huh? foto van beide kanten?

Hoi,

Ben zo niet goed met foto om hier te plaatsen,

Groeten Mike.

Deel dit bericht

Link naar bericht

dat is jammer, want dan konden we het beter begrijpen met het zien van.

opzich is een foto plaatsen op dit forum niet zo moeilijk (of hij moet heel groot zijn, maar dan kan je die qua MB verkleinen) je kan een foto vanaf je pc/mobiel uploaden naast die paperclip onderin het typ-veld, daar zie je "kies bestanden" als je daarop klikt kun je bij je foto's en of je kan je foto's naar het typ-veld 'slepen' en loslaten.

wie weet lukt het je 🙂   

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die "potjes" tussen het remvloeistofreservoir en de zekeringenkast moet je zeker niet opendraaien. Al helemaal niet met de accu nog aangesloten; je kan nu allerlei ongein gekregen hebben omdat diverse modules mogelijk losgekoppeld zijn geweest met stroom op het systeem.

Dat zijn een soort slagader verbindingen van de electra; die hebben niks te maken met de OBD poort.

Je zal gemerkt hebben dat de OBD poort een stuk makkelijker open ging (omdat ie daar ook voor gemaakt is)

bewerkt door DutchSpace

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden