Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

DutchSpace

EWS general reset issue (ISN)

Aanbevolen berichten

EWS general reset issue (ISN)

Ahum... ben ik weer eens.... Gisteren heb ik eindelijk succesvol een (E46) cruisecontrol module in de Coupe ingebouwd waardoor ik eindelijk de volledige stuurbediening op het Mstuur kon gebruiken. Heel blij natuurlijk. Testrit gemaakt en helemaal super!!!
Echter, vandaag bij het knutselen om de testopstelling definitief te maken, heb ik vermoedelijk even ergens kortsluiting gemaakt. Nu heeft de EWS een "General Reset" gehad en weigert hij de ECU te accepteren; resultaat: hij start niet meer. Brandstofpomp zoemt wel bij contact II, maar geen startmotor bij doordraaien sleutel. Heeft iemand hier de juiste INPA of DIS om EWS en ECU weer te pairen misschien?

In mijn INPA kan ik (zo lijkt het) wel de ISN (individual serial number) aanpassen in de EWS maar het blijkt dat dat niks uitmaakt.

bewerkt door DutchSpace

Deel dit bericht

Link naar bericht

Oei balen zeg!

Heb je wel een inpa met seriele stekker?

Dat schijnt nodig te zijn om alle functies van inpa te kunnen gebruiken.

Ik ga er wel vanuit dat je alle zekeringen gecontroleerd hebt?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dankje @Jan-Willem,

Ik heb inderdaad een USB kabel. Ik ga terstond een echte fixen want mijn Dell laptop heeft wel een echte seriële poort.

Alle zekeringen ok idd.

Balen ja, maar ik heb vertrouwen dat ik dit varkentje wel gewassen krijg; die stuurbediening CC is gewoon te leuk!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het werkt ook alleen maar met een echte seriele poort, die omvormers geven helaas toch communicatie problemen.

Mooi dat het gelukt is, een erg gave oem+ optie!

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

G°d f#cking d@mn/t !!!

TOCH een zekeringetje... Nummer 28... Had de verkeerde gecheckt.... Zit je dan met je uitleesapparatuur.... Hij doet het dus weer.

En ja, ook de cruisecontrol doet het gewoon .

Klein voordeel; ben nu aan nog meer kleine klusjes begonnen die waren blijven liggen!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooi dat het gelukt is!

De complete INPA met seriele stekker nog werkend gekregen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden