bmw_z3 0 Bericht rapporteren Geplaatst 13 januari E89 en M STUUR Wie kan me helpen ? We hebben een Z4 E89 met alles erop en eraan , maar een ding ontbreekt een dik M STUUR Mijn vraag : partnr. 7842926 zou het M-stuur zelf zijn (foto 2) foto 1 mijn stuur passen de chroom stukken , flippers & de airbag van mijn stuur op zo een M STUUR ? en past het M STUUR zelf wel op de auto alvast bedankt Deel dit bericht Link naar bericht
Blackwwz3 41 Bericht rapporteren Geplaatst 13 januari Hoi hoi, Ja, ik heb nml achteraf een M stuur erin geplaatst, vondt helemaal zwarte inleg niet mooi en heb dus de chromen uitvoering erop gemaakt. Alles is over te zetten, flippers airbag etc. Het enigste is dat bij de middenspaak het chromen stuk 2 mm van het leer staat ipv ertegenaan, Dat zie je niet, voell je alleen als je erop let. Op MP staat een stuur bij ene Bert uit Hardenberg. De mijne komt daar ook vandaan en was toen nieuw. Scheelde meer dan de helft t.o.v. de dealer Deel dit bericht Link naar bericht
bmw_z3 0 Bericht rapporteren Geplaatst 15 januari Bedankt Ik heb er eentje besteld bij Bert Grtzzzz Danny Deel dit bericht Link naar bericht
Blackwwz3 41 Bericht rapporteren Geplaatst 16 januari Suc met inbouwen, bij vragen hoor ik het wel Deel dit bericht Link naar bericht
bmw_z3 0 Bericht rapporteren Geplaatst 25 januari stuur is ingebouwd en is SUPER Deel dit bericht Link naar bericht
Blackwwz3 41 Bericht rapporteren Geplaatst 25 januari top!! ging het makkelijk het overzetten? Deel dit bericht Link naar bericht
bmw_z3 0 Bericht rapporteren Geplaatst 30 januari Het verwijderen van de airbag was wel echt lastig en zoeken Deel dit bericht Link naar bericht
Blackwwz3 41 Bericht rapporteren Geplaatst 31 januari Ja dat is wat gepriegel als je dat voor de 1e keer doet maar verder moet het appeltje eitje zijn geweesr Deel dit bericht Link naar bericht