Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

Scorpion

VOL!!! INSCHRIJFTOPIC Limborit X - zondag 10 juni 2018

Aanbevolen berichten

#durftevragen

Iemand een Zzz(Z) te leen of te huur voor de Limborit 2018 voor mijn dochter 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zou ik mij alsnog kunnen opgeven voor het diner voor 2 personen.

aangepast door Schriek
2 personen

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uur geleden zei Schriek:

Zou ik mij alsnog kunnen opgeven voor het diner voor 2 personen.

Nog net 🙂 wel svp meteen betalen

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uur geleden zei Scorpion:

Nog net 🙂 wel svp meteen betalen

Dank je Rogier, net 60 euro overgemaakt👍

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Rogier, zoals gisteren besproken melden wij ons aan.

Het financiële gedeelte regel ik direct. 

2 x alleen lunch

Groeten, 

Frank & Karin

aangepast door EzZzy Rider
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooi, slotje dan maar? :default_laugh:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jaaaaa dan kunnen we een topic openen voor de groepsindeling :cynical::default_schater2:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jij zit sowieso achterin de groep van Guido... 😜

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk dat er na maximaal 10 km al geen sprake meer is van 'de groep van Guido'.

Hoogstens van 'Guido' enerzijds en (op ruime afstand) 'de voormalige groep van Guido' anderzijds...

• Like 1
  • Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nee nee, ze krijgen allemaal les.

De eerste de beste parkeerplaats die ik zie stoppen we en haal ik m'n whiteboard uit de kofferbak.

Dan spreken we eerst bochtentechniek en schakelmomenten door.:book:

15 min later op de 2e parkeerplaats heb ik wel een beetje gezien hoe de leerlingen dat opgepakt hebben en pak ik m'n whiteboard weer en gaan we heel-toe behandelen voor diegene die een handbak hebben. :hypocrite:

Dan kunnen we weer een stukje scheuren alvorens we op de volgende parkeerplaats driften en powerslides behandelen.:rolleyes:

Wordt een hele leuke dag hoor :default_sHa_biggrin:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

White Board? Dat is wel heeeel errug 20e eeuw. Als je weer eens de weg kwijt bent pak je er zeker nog een wegenkaart erbij:headwall:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja maar Henk, als ze modern zijn hebben ze in 1e instantie al geen groepsleider nodig.

Je moet het niet te ingewikkeld maken.....technologie gebruiken die hun vertrouwd aanvoelt. Daar weet jij toch alles van? :rolleyes:

Anders gaat het fout en rijden mensen pardoes tunnels in enzo....

Maar uiteindelijk rijden we allemaal net zo hard als de groep voor ons leert de praktijk :laugh:

aangepast door GuidoK

Deel dit bericht

Link naar bericht

Guido, ben jij zo'n racenonster c.q. circuitbeest? Ik zou graag een keertje les krijgen. een snelle auto is 1 maar er mee om kunnen gaan is een heel ander vehaal.

mooi voorbeeld is het filmpje van mark van enkele weken terug. de chauffeur drukte de neus van zijn zojuist aangeschafte z4 vakkuning in een erfafscheiding.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Guido ademt benzine. Zijn auto ook trouwens... 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uur geleden zei four:

mooi voorbeeld is het filmpje van mark van enkele weken terug. de chauffeur drukte de neus van zijn zojuist aangeschafte z4 vakkuning in een erfafscheiding.

Als je dat wil leren is niet zo moeilijk hoor. 😜

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uur geleden zei four:

Guido, ben jij zo'n racenonster c.q. circuitbeest? Ik zou graag een keertje les krijgen. een snelle auto is 1 maar er mee om kunnen gaan is een heel ander vehaal.

Nee hoor, ik ben de laatste die mezelf een goed coureur zal noemen (maar ik leef gelukkig nog wel :clown:)

Ik ben voornamelijk een sleutelaar als ik eerlijk ben. (en ik lul maar wat raak natuurlijk)

aangepast door GuidoK
  • Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Er zijn filmpjes van Guido dat hij hard door de bochten gaat, maar die zijn versneld afgedraaid🍺

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kan me zeer verheugen op dit festijn. Dagje Maastricht, voor de avond: het mooiste restaurant van het land had ook nog plaats (Limburgse op hun terras zou perfect zijn) , nachtje slapen in naast gelegen dorp en dan de tocht van het jaar (voorlopig) als afsluiter. Wat wil een mens nog meer?! Wellicht proberen om Guido te volgen maar herinner me eigenlijk niet van vorig jaar dat hij zo n hoog tempo heeft.  Eigenlijk past dat natuurlijk ook niet in het Limburgse land! 

Scorpion, bij voorbaat al dank, beleef al veel voorpret. 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wanneer komen de route en de groepsindeling?:smile:

Als groepsleider zou ik het wel fijn vinden als ik alvast ter voorbereiding een blik op de route zou kunnen werpen. :book:

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uur geleden zei Individual:

Als groepsleider zou ik het wel fijn vinden als ik alvast ter voorbereiding een blik op de route zou kunnen werpen. :book:

Rijd je zondag even naar de Hammer met een blikje Cola...🤑

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.