Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

BMW-Z-CSi

INSCHRIJFTOPIC Nieuwjaarsreceptie zondag 22 januari 2017

Nieuwjaarsreceptie 2017/Meet & Eat januari  

33 leden hebben gestemd

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen
  1. 1. Geef hieronder aan (meerdere keuzes mogelijk) welke datum het beste zou schikken.

• Zondag 15 januari
    • Zondag 22 januari
    • Ik kan geen van beide dagen...

Aanbevolen berichten

Het jaar 2016 is bijna voorbij en 2017 willen we gezellig onder het genot van een hapje en drankje knallend gaan inluiden en wel op zondag 22 januari 2017

Vanaf 13.00u tot ca. 17.00u worden jullie verwacht en verwelkomd in Bosrestaurant Overberg aan de Dwarsweg 63 in Overberg, dezelfde locatie als in 2011. Mooi centraal gelegen in de bossen tussen Maarsbergen en Veenendaal en mét open haard!

Ontvangst vanaf 13.00u tot ca. 17.00u. 

We hebben besloten om deze keer aan jullie geen betalingen vooraf te vragen. Wij verzoeken jullie wel met klem bij definitieve aanmelding ook daadwerkelijk te komen. Niet dat wij op zeg 40 man rekenen en er komen er uiteindelijk maar 10. Uitzonderingen zijn er altijd, maar we rekenen op jullie medewerking!

Drankjes kunnen dmv munten worden afgerekend. Ze hanteren een vaste muntprijs van € 2,75 p/st, welke je daar ter plekke kunt aanschaffen en naderhand weer kunt inwisselen, mocht je wat overhouden. Voor een regelmatig (bitter)garnituur wordt gedurende de middag gezorgd! Kosten dus € 0,00, behalve dan wat je die dag zelf aan drank consumeert.

Voor de liefhebbers wordt vanaf ca. 17.30u een 3-gangen meerkeuze diner geserveerd. De keuzes zullen aan het einde van de middag worden opgenomen. De kosten hiervoor bedragen € 28,50 p/p, op de avond zelf af te rekenen bij het restaurant. Uiteraard vragen we wel om door te geven of jullie blijven eten, zodat we ook hiermee niet voor rare verrassingen komen te staan... 

Hieronder de lijst van aanmeldingen voor de 22e. Graag nog even doorgeven of jullie blijven eten, met hoeveel personen jullie komen en, indien jullie toch NIET komen, dit bijtijds te melden.

Tot de 22e januari!

Karin & Rob

1 - Y @Ka4

2 - Y @BMW-Z-CSi

1 - Y @Emi

2 - Y @Roodkapje

2 - Y @tne7laa 

2 - Y @Creed

2 - Y @maRRco

2 - Y @Olivier

2 - Y @Shoveltje

1 - Y @GuidoK

2 - Y @aad-z3

2 - Y @Z-ttree

21x Diner

1 - N @Ruud_19 (1 ovb)

2 - N @Flipje

1 - N @Individual

2 - N @Sjonnie Kroket

2 - N @Dakloozzz

1 - N @Zetter

1 - N @2.5si: (1 ovb).

2 - N @Nadia

2 - N @IvoZ3

2 - N @bmwz42,5i

1 - N @coot

1 - N @Bigpapa (ovb)

2 - N @Zero_Mass

2 - N @Lady & Co

21x Geen diner

@JoachimRaphael

@henny

@Blackwwz3

@rmassuger

@zzz-slider

@nickvankerkoerle

Deel dit bericht

Link naar bericht

Consider it done.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nog een kleine aanvulling op de aankondigingstekst van Rob................ook als je niet hebt gereageerd via de poll, maar je wilt wel komen, dan kun je je in dit aanmeldtopic alsnog aanmelden!

Zeker voor de nieuwelingen een leuke meeting om de mensen achter al die forumnamen te leren kennen en ook voor ons de gelegenheid om met jou én je ZZZ(Z) kennis te maken:thumbs_up:

Tot de 22e januari :wave:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik had al aangegeven dat we de 22e konden en sta ook al in de lijst als 'tne7laa'.

Verder wil ik aangeven dat ik samen met Henny kom en we blijven met z'n 2en eten.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik eet mee. Ik verwacht ook die avond wel honger te hebben...

Deel dit bericht

Link naar bericht

yep 1x en 1x ovb eten nope (en nee ik ben niet ziek)

Deel dit bericht

Link naar bericht

^als je voor de anderen maar wel wat bitterballen overlaat dan... :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht

^ja een paar  :clown:

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, GuidoK zei:

ik eet mee.

Dan ik ook :cool:

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, GuidoK zei:

ik eet mee. Ik verwacht ook die avond wel honger te hebben...

Dus voor 2 personen????:P

Of is een extra toet ook goed:rolleyes:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, Ruud_19 zei:

yep 1x en 1x ovb eten nope (en nee ik ben niet ziek)

Geen tocht ontvangen in de  PWA TUNNEL:sCo_chinscratch:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Datum is bekend hoorde ik, ga proberen mijn rijdienst vd hockeydames te verzetten! Wordt vervolgd.

@BMW-Z-CSi Het is al geregeld! Wij komen met tweeën borrelen maar kunnen helaas niet mee dineren.

aangepast door Flipje

Deel dit bericht

Link naar bericht

Yep,doe maar 1x zonder

aangepast door JK-Z4-3.0i

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, JK-Z4-3.0i zei:

Yep,doe maar 11x zonder

De hele familie Koolhaas komt mee Jurgen? :blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 18-12-2016 om 13:42, BMW-Z-CSi zei:

De hele familie Koolhaas komt mee Jurgen? :blink:

Sorry, last van een dikke vinger. Post aangepast.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoi, nog even een volledig duidelijke aanvulling: wij komen borrelen, 2 p Edwin en Nadia, geen diner :)

(PS: ligt het aan mij of zijn er een heleboel eerdere reacties verdwenen of zoooo???)

aangepast door Nadia

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Nadia zei:

PS: ligt het aan mij of zijn er een heleboel eerdere reacties verdwenen of zoooo???)

Ik denk dat je de eerdere reacties in de poll=topic bedoelt? Die zie ik ook niet meer idd. Komt waarschijnlijk omdat Rob de poll heeft omgezet naar een inschrijftopic?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als ook omdat hij zijn speciale knopjes heeft gebruikt. May the admin force be with him! :party:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wij komen ook 22 januari. 

Ivo&Jenny(die hoort het nog) alleen borrelen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.