Spring naar bijdragen
Zoeken in
  • Meer opties...
Vind resultaten die...
Vind resultaten in...
  DONEREN VIA PAYPAL

IvoZ3

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?

Aanbevolen berichten

Of je bedoeld BMW rijders of het moet zijn Peugeot dealers....

Deel dit bericht

Link naar bericht

@ HAL2001 een c6 dan hoop ik toch een corvette ipv een citroen.

Inderdaad. Een Citroën... :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wij hebben voor de deelnemers aan de Ronde van Utrecht wel genereus 40 trunk organizers gekregen van de BMW-dealer in Hilversum / Amersfoort. Dus vooralsnog vind ik ze sympathiek. :clapping:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Inderdaad. Een Citroën... :)

C6 is een mooie auto (en nu al heel goedkoop, dalen altijd als een gek in waarde), en over 20 jaar een hele leuke klassieker. Als je ruimte hebt zou je er in kunnen beleggen door ze apart te zetten (net zoals je dat met sommige alfa's zou kunnen doen).

Maar er zijn ook prutsende citroen dealers, net als dat er goede citroen dealers zijn. En dat is blijkbaar bij elk merk (helaas) zo.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor een Citroën in de toekomst weet ik al een garage. Ik rij het grootste deel van mijn leven al Frans dus dat is geen probleem. Maar ik zal er over ophouden want het draadje vervuilt zo.

bewerkt door HAL2001

Deel dit bericht

Link naar bericht

Staat er geen nummer op of in?

82150018226 indoor.

82150018228 outdoor.

Fijn <_<

Ik heb dus de outdoor versie. Terwijl degene die hem verkocht deze als indoor cover adverteerde op Ebay.

Deze gaat dus de verkoop in. Wellicht dat iemand hier belangstelling heeft? Of wil ruilen tegen de indoor versie?

bewerkt door ZZZ-Woudsend

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is dat heel erg dan? De outdoorversie zal van zwaardere kwaliteit zijn dan de indoorversie lijkt me. Indoor is dus niet geschikt voor buiten, maar andersom zal toch wel kunnen? Of leidt binnengebruik van de outdoorversie tot een totale verstikking van je auto?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb eerlijk gezegd geen nare ervaringen met Jan de Jong Hilversum. Geen enkel probleem om kleine onderdeeltjes te bestellen....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is dat heel erg dan? De outdoorversie zal van zwaardere kwaliteit zijn dan de indoorversie lijkt me. Indoor is dus niet geschikt voor buiten, maar andersom zal toch wel kunnen? Of leidt binnengebruik van de outdoorversie tot een totale verstikking van je auto?

Totale verstikking van de auto. Dat klinkt erg dramatisch ^_^

Ik weet niet of het erg is. Ik begreep van anderen dat de boel wel moet kunnen ademen. Vandaar. Maar ik denk eerlijk gezegd dat een outdoor cover prima binnen kan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

houzoo luxe problemen in deze tijd van bezuinigingen?

bewerkt door sandere39

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aangezien mijn lak na het hogedruk spuiten steeds korrelig aanvoelde maar er niets af kwam eens besloten hem te kleien. Ga hem binnenkort ook polieren dus het moest hoe dan ook gebeuren.

meguiars-clay-bar-kit.jpg

Ook nog een fles Meguiars polish gekocht. Heb tot nu toe de motorkap gekleid en man wat een verschil. Dat ding is zo "smooth as glass", een plezier om er over te gaan met de hand :)

bewerkt door TJ Tom

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast gsusivo

Het laatste wat ik gekocht heb, is een groen relais en volgens de factuur is de auto uitgelijnd :lol:

133 euro lichter. Maar daarentegen is de auto wel kosteloos per trailer van Uden naar Vaals getransporteerd door de dealer :clapping:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Geen idee hoe lang verzenden uit de Volksrepubliek China gaat duren, maar ik houd je op de hoogte!

Nou, snel dus...

522290_284802358303302_150463425_n.jpg

Dezer dagen maar eens experimenteren...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Onlangs de deurgreep rubbers vervangen die waren door de jaren heen verweerd zeg maar verrot.

Gewoon bij Jer de Fonkert in Numansdorp ( vragen naar Teun) .

Als je wat ziet in deurplaatjes zonder rubbers??

51218400195.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gewoon bij Jer de Fonkert in Numansdorp ( vragen naar Teun) .

Ik vraag liever naar deurgreep rubbers......

bewerkt door IvoZ3

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gaat niet jammer genoeg ... het is een set ik dacht 17.50 euro.

En met chrome line deurgrepen op de auto hou je wat over

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb eerlijk gezegd geen nare ervaringen met Jan de Jong Hilversum.

Mijn ervaring: reageert niet op e-mail. De eerste keer niet, wat later nog een keer geprobeerd met een andere vraag: ook geen antwoord. Dan er maar naartoe. Werd zeer onvriendelijk geholpen en kreeg het advies om het verkeerde onderdeel te kopen. Op mijn verweer dat er in de onderdelencatalogus iets heel anders stond, werd gezegd dat ik het dan maar zelf moest weten. Daarna heb ik het bewuste onderdeel opgehaald in Woerden, gemonteerd en was het akkefietje opgelost. Voor mij geen BMW Hilversum meer ondanks dat hij om de hoek zit van mijn werk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

niks gekocht wel nieuwe ledjes in men spiegel gezet gaan niet zo lang mee merk ik :(

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik had begrepen uit een eerdere post van jou, dat je ze op de dimbare binnenverlichting van je auto had aangesloten

en misschien vinden de leds dat niet zo leuk.

bewerkt door Ronlittle
FQVWD

Deel dit bericht

Link naar bericht

Netjes! Vond het bij die van mij al "handig" dat er zo'n groot BMW logo op stond, bij deze is het niet eens nodig om te spieken om welk model het gaat ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacybeleid Richtlijnen Gebruiksvoorwaarden