Spring naar bijdragen
  DONEREN VIA PAYPAL

IvoZ3

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?

Aanbevolen berichten

Op 3-10-2017 om 16:44 zei GuidoK:

^ik weet natuurlijk niet of hij intern hetzelfde is.

Ik hoor geruchten dat zonder de originele adapter er problemen zijn met mislukte programmeer sessies...

Maar niets bevestigd.

Wel duur trouwens als je op de site kijkt ,koop je en t nieuwere /andere model en goedkoper

http://www.ivini-tech.de/en/adapter/android-bmw/android-bluetooth-gen-2-adapter-fuer-bmw/a-1017/

bewerkt door sandere39

Deel dit bericht

Link naar bericht

Werkt feiloos, nooit programmeer problemen gehad met Carly. Ik heb een bedrade adapter voor mij oude E85 en de bleutooth adapter voor mij E89.

Iedereen die iets wil programmeren is welkom trouwens.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb gisteren naar aanleiding van posts op dit forum het thermostaathuis incl. thermostaat en het koelvloeistofreservoir van vervangen voor nieuw. Ik kan me de noodzaak van deze aktie niet geheel voor stellen, als ik de vervangen onderdelen bekijk (E85 / 2.5 / 145k.). Heb helaas vergeten een plaatje van het nieuwe koelvloeistof reservoir te maken.

Thermostaathuis.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Reactie op eerdere vraag van 2.5si en antwoord van Ka betreffende kentekenplaathouder.

Inderdaad gewoon op internet zoeken naar licenseplate holder BMW....keuze zat.

Wat mij betreft een stuk beter dan reclame rijden voor een garagebedrijf dat ik niet ken en waar ik nooit naartoe zal gaan.

bewerkt door AmigoZ4
Per abuis niet gereageerd op juiste vraag

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag een leuk verlaat kerstkado gekregen voor op mijn poort bij mijn oprit. Vind het zelf een erg gaaf bordje dus blij mee 🤓

20180111_194336.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

^beste Z3roadster19961.8,

Dat ziet er beide weer gaaf uit. Ik heb twee vraagjes:

1. Zelf heb ik ook een Merlot rode z4 met beige interieur en houtinleg op het dashboard en ik heb ook al eens naar het stuur dat jij nu gemonteerd hebt gekeken. Mijn auto heeft momenteel echter geen stuurbediening. Is dit stuur (eventueel met werkende stuurbediening) eenvoudig in te bouwen?

2. Ik ben een set originele turbine styling 106 velgen op het spoor gekomen. Deze zaten origineel onder mijn auto. De velgen hebben wel wat aandacht nodig. Kun je een indicatie geven van de kosten per velg voor het richten en poedercoaten? Wellicht ook een tip aangaande een goed adres om dit te laten doen?

Dank alvast voor je reactie.

Groet,

AmigoZ4

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoi Amigo,

Ik heb het stuur nieuw gekocht zonder de bediening. Bij RKV trading heb ik een stuur gekocht met bediening. De bediening heb ik overgezet naar het nieuwe stuur. Een kabel gekocht en Ruud heeft het stuur ingebouwd.

V.w.b. de velgen dit heb ik laten doen door een klant van mij dus dat was een speciale prijs. Ik heb ca. 4 jaar geleden velgen laten poedercoaten bij Renoblast in Mijdrecht voor mijn Z3, daar betaalde ik toen ca. € 50,- per velg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 8-1-2018 om 22:04 zei sandere39:

Ik hoor geruchten dat zonder de originele adapter ...

Ik heb al een hele tijd geleden zo’n niet originele Carly adapter besteld voor rond Eur 5,-. Verrassend snel in huis en lijkt uiterlijk hetzelfde.

Vandaag aanleiding om hem uit te proberen. En de conclusie is: hij doet zowel in de E91 als E85 geen r**t. :cynical:Dat wil zeggen; Carly zegt wel verbinding te kunnen maken met de wifi adapter, niet met de auto’s zelf...

Dus; hoeft niemand meer uit te proberen zo’n Chinees adaptertje met Carly. Experiment afgerond.

Deel dit bericht

Link naar bericht

^^Z3Roadster19961.8

Dank voor deze info.

Ga ik toch ook maar weer serieus nadenken over dit stuur.

Groet,

AmigoZ4

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uur geleden zei 2.5si:

Ik heb al een hele tijd geleden zo’n niet originele Carly adapter besteld voor rond Eur 5,-. Verrassend snel in huis en lijkt uiterlijk hetzelfde.

Vandaag aanleiding om hem uit te proberen. En de conclusie is: hij doet zowel in de E91 als E85 geen r**t. :cynical:Dat wil zeggen; Carly zegt wel verbinding te kunnen maken met de wifi adapter, niet met de auto’s zelf...

Dus; hoeft niemand meer uit te proberen zo’n Chinees adaptertje met Carly. Experiment afgerond.

Je kan 'm altijd nog met torque gebruiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

^ Ja, je kunt hem nog voor meerdere dingen gebruiken. Ik moet ook nog even kijken naar het CD-rommetje met software dat er nog bij zat. :book:Adapter is dus niet per definitie waardeloos.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 13-1-2018 om 20:01 zei 2.5si:

zo’n Chinees adaptertje met Carly. Experiment afgerond.

Beunhaas....:cynical:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 14-1-2018 om 09:58 zei 2.5si:

^ :book:Adapter is dus niet per definitie waardeloos.

Misschien bruikbaar voor Torque?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ondanks de storm keurig op tijd geleverd en meteen maar gemonteerd. Derde foto is voor, vierde foto na plaatsing.

image2.jpeg

image3.jpeg

image4.jpeg

image5.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uur geleden zei Frenkie:

Ondanks de storm keurig op tijd geleverd en meteen maar gemonteerd. Derde foto is voor, vierde foto na plaatsing.

Is dit in plaats van de normale lampen of i.p.v. Xenon? Ziet er qua lichtopbrengst goed uit. Kun je mij leverancier (artikelnummer) en kosten laten weten. Ik heb ook het plan LED's te plaatsen. Alvast dank.

bewerkt door Zetter

Deel dit bericht

Link naar bericht

@Zetter Ik heb een pre facelift (bj 08/2010) dus de originele angel eyes zijn halogeen pitten. Heb deze besteld via http://www.hlautomotive.com/bmw-onderdelen/led-angel-eyes-marker/led-angel-eyes-h8-80-watt-bmw-z4-e89/

Zelf monteren is goed te doen, wel wat gepriegel, maar als je niet al te grote / dikke vingers hebt is het te doen.

In plaats van geel licht, nu hel wit..

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uur geleden zei ZZZ-Woudsend:

Waarmee stuur jij dan als ik vragen mag?

:cynical:Mijn Z4 ligt zo strak op de weg....stuur als op rails!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

^ Heb jij wel eens een stuur in een trein gezien? :cynical:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 18-1-2018 om 23:33 zei AmigoZ4:

....stuur als op rails!

Dat noemen we toch spoorvorming?:hypocrite:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 uur geleden zei Frenkie:

Ik wel....

Dat lijkt een stuur, maar het is een  tractiewiel of bij oudere treinen misschien een handwiel. Als jij er in slaagt om daarmee de wielen van de trein te laten sturen zoals bij een auto is dat heeeeeeeel knap. :hypocrite:

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht

De opgereden Uniroyal rainsport 2 vervangen voor Michelin pilot Sport 4. 

Wat een verschil!  Als op rails en super strak sturen. Tractie is onvoorstelbaar (DSC lampje gaat niet meer aan.:cool:)

Totaal andere auto geworden. Dit doet aan alle kanten recht aan de kwaliteit van de Z3.

weet niet of ik hier reclame mag maken maar zit je in de buurt van Haarlem is dit een top adres. http://www.aks-haarlem.nl/autobanden.php

Echt een (BMW) liefhebber met aandacht en verstand van banden. En super service!!

IMG_3001.JPG

IMG_3002.JPG

IMG_3006.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht

Daar word ik blij van:

Originele Folder uit 2001

via ebay.de vandaag op de mat

folder 2.JPG

folder.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.